arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

اتهام جاسوسی از مرسی به رسانه های مصری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع وابسته به دفتر ریاست جمهوری مصر برخی از رسانه های مصری را به دست داشتن در جاسوسی علیه محمد مرسی رئیس جمهوری کشور متهم کردند.
به گزارش انتخاب، این منابع که خواستند نامشان فاش نشود این رسانه ها را متهم کرده اند بر خلاف اخلاق حاکم بر رسانه های حرفه ای، اتفاقات کاخ ریاست جمهوری را به طور مفصل به طرف های مشکوک منتقل می کنند.
منابع خبر افزودند:‌« روزنامه وابسته به یکی از بازرگانان هوادار رژیم سابق در مصر که دست اندرکارانش با بقایای رژیم حسنی مبارک روابط تنگاتنگی دارند از برخی روزنامه نگارانی که اتفاقات کاخ ریاست جمهوری را پوشش می دهند می خواهند تحرکات روزانه در کاخ ریاست جمهوری و فعالیت های درون کاخ را رصد کنند و به آنها برسانند، و این در حالی است که چنین اطلاعاتی ارزش خبری خاصی برای روزنامه ها ندارد».
اخیرا روزنامه الاهرام مصر خبری را فاش کرد که در آن آمده است روزنامه مصری الوطن و سرویس اطلاعاتی جنبش فتح در فلسطین، برای انتشار خبرهایی علیه جنبش حماس و اخوان المسلمین با هم همکاری می کنند اما الاهرام پس از مدتی این خبر را حذف کرد . با این حال عبدالواحد عاشور سردبیر خبرگزاری الشرق الاوسط (خبرگزاری رسمی مصر، منا،) این خبر را تایید کرد و گفت :«سندی که درستی این خبر را اثبات می کند هنوز در الاهرام موجود است».
به گزارش پایگاه خبری روزنامه المصریون، رئیس جمهوری مصر نوامبر گذشته خدمه هواپیمای ریاست جمهوری را تغییر داد و پس از مدتی خبرهایی در شرکت هواپیمایی مصر منتشر شد مبنی بر این که خدمه برکنار شده خبرهای مرتبط به ریاست جمهوری و حتی تماس های او به طرف های مختلف را به مراکز مرتبط با بقایای رژیم سابق مصر اطلاع می دادند.
نظرات بینندگان