arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
نیمه اول

زرد طلایی یک آبی آسمانی صفر/سپاهان ده نفره

دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که امروز 10 فروردين ساعت 17 در ورزشگاه آزادي برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب ورزشی، اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 17:05 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 30 هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و سپاهان آغاز شد. نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
دو تیم بازی را هجومی را آغاز کردند اولین کارت زرد این دیدار را خسرو حیدری از تیم استقلال در دقیقه 9 بازی به دلیل تمارض در محوطه جریمه سپاهان را از داور دشت کرد
آرش برهانی به دلیل انجام خطای هند عمدی در مقابل دروازه سپاهان در دقیقه 14 از سوی داور با دومین کارت زرد تیمش مواجه شد
  از دقیقه 20 به بعد توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. فرشید طالبی در دقیقه25 با کارت قرمز فغانی به دلیل خطا بر روی برهانی که می رفت با تک به تک شدن با دروازه بان اولین گل آبی پوشان را به ثمر برساند مواجه شد و سپاهانی ها 10 نفره به کار خود ادامه می دهند در دقیقه 41 نیز ضربه سوکای را رحمتی به زیبایی مهار کرد اما یک دقیقه بعد شوت خلعتبری دروازه استقلال را با شوتی از پشت محوطه جریمه باز کرد و اولین گل بازی را به ثمر رساند.
بعد از این اخراج سرمربی سپاهان امید جهان عالیان یکی از هافبک‌های تیمش را از میدان بیرون کشید و علی احمدی را به میدان فرستاد.
در نیمه نخست فغانی سه بار دست به جیب شد که حاصل آن دو کارت زرد به آبی پوشان و یک کارت قرمز را نصیب زرد پوشان کرد
نظرات بینندگان