arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲

دورتموند یک هفته دیگر قهرمانی بایرن را به عقب انداخت/ سایر نتایج بوندسلیگا

رقابتهاي هفته بيست و هفتم بوندسليگا با پيروزي تيم هاي بایرن مونیخ، دورتموند، شالکه، بايرلورکوزن و هانوفر مقابل حريفان آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، دورتموند مدافع عنوان قهرماني رقابتها در حضور 60 هزار تماشاگر ورزشگاه مرسدس بنز آره نا با نتيجه 2 بر1 از سد ميزبان خود اشتوتگارت گذشت. در اين بازي ابتدا لوکاژ پيشچک در دقيقه 29 دورتموند را پيش انداخت اما الکساندرو ماکسيم در دقيقه 63 نتيجه را براي اشتوتگارت به تساوي کشاند. اما اين پايان کار نبود و  روبرت لواندوفسکي در دقيقه 82 بار ديگر دورتموند را پيش انداخت تا شاگردان يورگن کلوپ 3 امتياز اين بازي را از آن خود کنند.
تیم بایرن مونیخ با نتیجه عجیب 9 بر 2 بر تیم نگون بخت هامبورگ غلبه کرد و در واقع خط و نشان شدید برای رقیبش در لیگ قهرمانان اروپا کشید. گلهای بایرن را شعیری (5)، شوان اشتایگر(19)، پیزارو(30،45،53،68)، روبن(33،54) و ریبری(76) و گلهای هامبورگ را بروما (75) و وسترما(86) به ثمر رساندند.

در ديگر بازي مهم شالکه موفق شد با نتيجه 3 بر صفر ميهمان خود هوفنهايم را شکست دهد. در اين بازي مارکو هوگر (71)، رافائل (83) و تيمو پوکي (83) گل هاي شالکه را به ثمر رساندند. نتايج ديدارهاي عصر شنبه به شرح زير است:

آوگسبورگ صفر – هانوفر 2

فورتونا دوسلدورف 1 – لورکوزن 4

ماينتس 1 – وردربرمن 1

فرايبورگ 2 – مونشن گلادباخ صفر


نظرات بینندگان