arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲

خلعتبری: تماشاگران فحش دادند و من برای آنها دست زدم

مهاجم سپاهان در واکنش به شعارهای هواداران استقلالی علیه او گفت: من برای تماشاگران ارزش قائلم و در مقابل فحاشی آنها تنها احترام گذاشتم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی،  خلعتبری پس از برد تیمش مقابل استقلال و صعود به فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران درباره اعتراض استقلالی‌ها به حضورش در میدان در حالی که چند روز پیش برای تیم ملی بازی نکرده بود، ‌توضیح داد: از دکتر تیم واقعا تشکر می‌کنم که مرا با وجود مصدومیت به بازی امروز رساند. او ده جلسه فیزیوتراپی روی پایم انجام داد و رسیدن به بازی امروز سخت بود. اما از دکتر تیم تشکر می‌کنم و دست او را می‌بوسم. خوشحالم که امروز گل زده‌ام اما مهمتر از آن برد تیم بود که به آن دست پیدا کردیم.
 وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره درگیری‌اش با خسرو حیدری پس از اخراج این بازیکن،‌افزود: درگیری خاصی نبود، من روی او خطا کردم و خسرو گفت چرا اینطوری بازی می‌کنی به هر حال چنین صحبت‌هایی در یک بازی به وجود می‌آید و من و خسرو با هم رفیقیم و با هم مشکلی نداریم.
 خلعتبری درپاسخ این پرسش که خسرو حیدری پس از اخراجش چه حرفی به او زد، ‌افزود‌: او گفت خدا به تو نشان می‌دهد و زمانی هم که گل زدند، پیشم آمد و گفت خدا نشان داد!
 مهاجم سپاهان همچنین درباره فحاشی هواداران استقلال به او، اظهار کرد: من همیشه برای هواداران ارزش زیادی قائلم. به اعتقادم هواداران برای استقلال و پرسپولیس یک نعمت محسوب می‌شود. امروز هواداران استقلال از قبل بازی علیه من شعار می‌دادند اما من به آنها احترام گذاشتم چون این هواداران فردا تیم ملی راتشویق می‌کنند، من برای آنها دست زدم و این تنها کاری بود که از دستم برمی‌آمد.
 

نظرات بینندگان