arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲

فعالترین نویسندگان در شبکه‌های اجتماعی چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هر چند بسیاری از نویسندگان تمایل چندانی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی ندارند، اما نویسندگانی هم هستند که هم خودشان در این زمینه خیلی فعالیت دارند و هم مخاطبان زیادی را جذب خود کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، این مسئله از دو سو قابل بررسی است؛ یکی اینکه کدام یک از نویسندگان خودشان علاقه زیادی به نوشتن در توئیتر دارند و دیگر اینکه کدام نویسندگان مخاطب بیشتری را به این وسیله جذب خود کرده‌اند؟

«نیل گیمن» نویسنده پرفروش آثار مطرح بزرگسال و نوجوان که بیشتر در ژانر فانتزی می‌نویسد، با نزدیک به 54 هزار توئیت و داشتن بیش از یک میلیون و 800 هزار مخاطب در راس این جایگاه قرار دارد. او بیش از هر نویسنده دیگری نظراتش را توئیت می‌کند و آنها را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

پس از گیمن، «جوان هریس» با بیش از 27 هزار توئیت جای دارد. با این حال این نویسنده تنها 10 هزار مخاطب توئیتری دارد.

«یان رانکین» دیگر نویسنده پرفروش بریتانیایی با 22 هزار توییت و 52 هزار مخاطب در مکان سوم جای دارد.

مکان چهارم را «پائولو کوئیلو» نویسنده برزیلی در اختیار دارد. او از نظر نوشتن پیام با نزدیک به 20 هزار توئیت در مکان چهارم قرار دارد اما او موفق شده تا بیش از 7 میلیون مخاطب را به این ترتیب در اختیار خود بگیرد.

«جکی کالینز» با 16 هزار توئیت و 102 هزار مخاطب در مکان پنجم جای دارد.

«مارگارت آتوود» نویسنده سرشناس کانادایی و برنده جایزه بوکر از دیگر نویسندگانی است که به شبکه‌های جتماعی توجه زیادی دارد. او با نوشتن بیش از 15 هزار توئیت 387 هزار مخاطب دارد.

جایگاه هفتم را هم «استفن فرای» با 15 هزار توئیت و بیش از 5/5 میلیون مخاطب در اختیار گرفته است و مکان هشتم نیز در اختیار «پاتریک نس» است که با بیش از 7 هزار توئیت نزدیک به 10 هزار مخاطب دارد.

نظرات بینندگان