arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۲

تبعات سنگين شكست استقلال مقابل سپاهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از شکست استقلال برابر سپاهان، اتفاقات زیادی در جمع آبی‌ها رخ داد كه اميرحسين صادقي و فرزاد حاتمي قربانيان اصلي اين ماجراها بودند.

به گزارش جام ورزشي؛ شکست استقلال برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اتفاقات بسیاری را در پی داشت. در این دیدار و پس از کشیده شدن کار به ضربات پنالتی، قلعه نویی به فرهاد مجیدی گفت که ضربه را بزند که او امتناع کرد و پس از مجیدی، حمودی نیز از این کار سر باز زد تا رحتمی درخواست کند ضربه را بزند که این ضربه به بیرون رفت.


رحمتی ضربه بعدی را مهار کرد تا استقلال دوباره شانس بردن پیدا کند اما فرزاد حاتمی ضربه اش را از دست داد تا استقلال نیز از رسیدن به فینال محروم شود.


پس از پایان این دیدار امیر قلعه نویی در رختکن به شدت به حاتمی انتقاد و تاکید کرد وی نباید پنالتی می زد و مهاجم آبی ها نیز اعلام کرد وقتی سایر بازیکنان جرات پنالتی زدن نداشتند او مجبور شد پشت ضربه قرار بگیرد.


همچنین بیرون رختکن اميرحسين صادقي با ادبیاتی ناپسند علیه مدیرعامل موضع گیری و نسبت به عدم دریافت مطالبات انتقاد کرد اما غافل از این بود که پسر فتح الله زاده در محل حضور دارد و همه چیز را می شوند.


با حضور فتح الله زاده پسر وی اتفاقات را شرح داد که عصبانیت شدید مدیرعامل استقلال را در پی داشت و قصد داشت با مدافع تیمش به شدت برخورد کند که اطرافیانش مانع این کار شدند.
نظرات بینندگان