arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۲

پرسش و پاسخ القاعده در توئیتر!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 القاعده برای دو ساعت در توئیتر به پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، شاخه القاعده در شمال آفریقا در اقدامی بی‌سابقه قصد دارد به مدت دو ساعت از طریق توئیتر به پرسش‌های کاربران پاسخ دهد. این گروه اعلام کرده است که تنها به پرسش‌هایی که به زبان عربی و انگلیسی باشند، پاسخ می‌دهد.

شاخه القاعده در شمال آفریقا یکی از خطرناک‌ترین سازمان‌های تروریستی در جهان شناخته می‌شود که احتمال می‌رود در کشتن سفیر آمریکا در بنغازی در سال 2012 و نیز گروگان‌گیری کارکنان تأسیسات استخراج گاز در الجزایر در ماه ژانویه امسال دست داشته باشد.

این گروه که با تازگی به عضویت توئیتر در آمده، از طریق این شبکه اجتماعی اعلام کرد که قصد دارد به مدت دو ساعت به طور زنده به پرسش‌های کاربران در سراسر جهان پاسخ دهد.

طبق اعلام القاعده، این جلسه پرسش و پاسخ برای امروز (سه‌شنبه) در نظر گرفته شده و تنها به پرسش‌هایی که به زبان عربی و انگلیسی مطرح شوند، پاسخ داده می‌شود.

به گزارش دویچه وله، به باور کارشناسان، به نظر می‌رسد که این گروه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبانش دست به تجدید نظر در سیاست‌های خود زده و به استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی آورده است.

القاعده تاکنون عمدتا از طریق انجمن‌های اینترنتی محافظت شده با اعضای خود در ارتباط بوده؛ هر چند در این بین شماری از سازمان‌های اطلاعاتی موفق به نفوذ در این سایت‌ها شده‌اند.
نظرات بینندگان