arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۲

استادیوم آزادی میزبان مراسم ستاد تسهیلات سفر با حضور احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: 12 میلیون نفر گردشگر به استان هرمزگان سفر کرده اند.

ˈ محمدشریف ملک زاده ˈ روز سه شنبه در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان، عملکرد این استان در نوروز 92 موفق تر از استان خراسان رضوی دانست.
 
وی افزود: خدمات رسانی در شهری با جمعیت 560 هزار نفر که حدود 12 میلیون نفر گردشگر وارد آن شده اند کار آسانی نیست و رضایتمندی مسافران از نحوه خدمات رسانی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس بیانگر فعالیت قابل تقدیر استاندار و سایر کمیته های فعال در ستاد تسهیلات نوروزی این استان است.
 
وی گفت: بر همین اساس 28 فروردین امسال از تمام عوامل و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر کشور در ارگان های مختلف با حضور رییس جمهوری، وزرا و معاونان وزرا در ورزشگاه آزادی قدردانی می شود.
 
ملک زاده افزود: سال 92 برای استان هرمزگان سالی پربرکت خواهد بود، چرا که این استان با داشتن بیش از یک میلیون نفر جمعیت پذیرای بیش از 12 میلیون مسافر نوروزی بود.
 
وی اظهارکرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز نه تنها به مردم خدمت کرده است بلکه خود را جزئی از مردم دانسته و در لبیک به فرمایشات رهبری صادقانه و خاضعانه در خدمت مردم بود.
 
وی شعار نیروی انتظامی در سال 92 را مصداقی بر اهمیت دادن و توجه این نیرو به فرمایشات رهبری دانست و افزود: نیروی انتظامی با انتخاب شعار ˈنوروز پرنشاط با رعایت قانون احترام به دیگرانˈ به معنی واقعی به فرمایشات رهبری در خصوص ایجاد شرایط با نشاط در نوروز عمل کرده است.
 
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بازدیدهای میدانی بازرسان محسوس و نامحسوس و بررسی شاخص ها نشان می دهد تعامل دستگاه ها در خدمات رسانی به مسافران نوروزی تحسین برانگیز است.
نظرات بینندگان