arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۲

کرانچار: تماشاگران بدرستی بر علیه فدراسیون شعار سر دادند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سازمان لیگ کاری برای حفظ آبروی نمایندگان ایران نمی‌کند و حق ما را زیر پا گذاشت. فکر می‌کنم تصمیم مغرضانه‌ سازمان لیگ به تیم ما آسیب زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان و الاهلی عربستان اظهار کرد: طبیعتا بعد از این نتیجه و باخت 4 بر 2 صحبت خاصی برای ما باقی نمی‌ماند و فقط می‌توانم این برد را به حریف تبریک بگویم. . ما در دقایق ابتدایی مسلط بودیم و توانستیم گل هم به ثمر برسانیم. اما متاسفانه هرچه از بازی می‌گذشت شرایط برایمان دشوارتر می‌شد. گل اول را خوردیم و بعد از آن می‌توانستیم نتیجه را به نفع خود کنیم.
وی افزود: اگر در دقیقه 44 سوکای توانسته بود گل تساوی را به ثمر برساند، شاید نتیجه بازی چیز دیگری رقم می‌خورد و حتی خلعتبری هم در آغاز نیمه دوم می‌توانست اختلاف گل‌ها را کم کند که باز هم ما موفق به گل‌زنی نشدیم.
سرمربی سپاهان با اشاره به دیدار مقابل استقلال در جام حذفی یادآور شد: بعد از 120 دقیقه بازی، بازیکنانمان تخلیه شده بودند در حقیقت سرنوشت این بازی پس از سوت پایان آن دیدار رقم خورد متاسفانه سازمان لیگ کاری برای حفظ آبروی نمایندگان ایران نمی‌کند. حق ما را زیر پا گذاشت. فکر می‌کنم تصمیم مغرضانه‌ سازمان لیگ به تیم ما آسیب زد.
وی افزود: بازیکنان از فرط خستگی نمی‌توانستند فرمان به دست و پای خود صادر کنند. البته این فشار در ادامه مسابقات لیگ هم گریبانگیر ما خواهد بود. با توجه به برنامه‌ریزی که در لیگ صورت گرفته نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.
 وی درباره شعارهای تماشاگران سپاهان علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: البته نباید بازیکنان ما تحت تاثیر جو روانی ورزشگاه قرار بگیرند. من از آن‌ها هم می‌خواهم که تشنج ورزشگاه به آن‌ها انتقال نیابد اما به اعتقاد من تماشاگران سپاهان به درستی این شعارها را سر دادند و فهمیده بودند که ما در چه شرایط سختی داریم کار می‌کنیم. به خوبی این نکته را می‌دانستند که این برنامه از سوی سازمان لیگ به سپاهان تحمیل شده است. به همین جهت با دادن شعارهای منطقی اعتراض خود را نشان دادند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: ما باید از نظر فنی روی بازیکنان‌مان کار کنیم و البته از لحاظ روانی نیز تیم باید به شرایط آرمانی خود برگردد. ما می‌توانیم با یک برد شیرین در برابر نفت تهران کمی وضعیت‌مان بهتر شود و از نظر جسمانی باید تمرین‌های سبک را در دستور کار قرار دهیم و باید کارهای تاکتیکی را نیز به خوبی اجرا کنیم.
کرانچار خاطرنشان کرد: باید بگویم که 22 بازیکن ما در شرایط خوبی به سر می‌برند و ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم حالت تعادل خود را حفظ کند.

نظرات بینندگان