arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

برنامه جبهه پایداری برای دولت آینده در حضور مصباح‌یزدی ارائه شد

در دیدار اخیر اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح‌یزدی عضو شورای فقاهتی این جبهه، برنامه تدوین شده جبهه پایداری برای دولت آینده ارائه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین جلالی عضو جبهه پایداری، با اعلام این موضوع و با بیان این‌که «جبهه پایداری معتقد است دولت آینده باید دارای برنامه برای حل مشکلات کشور باشد» گفت: در دیداری که اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح‌یزدی داشتند در حضور ایشان برنامه تدوین شده از سوی جبهه برای سال 92 ارائه شد و تقریبا این برنامه مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان این‌که «از ماه‌ها قبل تدوین چنین برنامه‌ای آغاز شده بود و به صورت تفصیلی برنامه تنظیم شده ارائه شد» اظهار کرد: البته اشکالات جزئی نیز به برنامه وارد بود که این اشکالات نیز مورد اشاره قرار گرفت و این برنامه تقریبا مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان این‌که «دولت آینده باید برنامه‌ منظم و متناسب با نیازهای جامعه داشته باشد» گفت: البته با توجه به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی طبیعی است که تمرکز بیشتر بر روی مسائل اقتصادی باشد.

این عضو جبهه پایداری با بیان این‌که «برنامه تنظیم شده از سوی جبهه پایداری برنامه خیلی خوبی است»، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی نیز در این جلسه اشاراتی به اهمیت داشتن برنامه به صورت کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت داشتند به نحوی که این برنامه طولانی مدت به عنوان مانیفست دولت آینده در نظر گرفته شود و برنامه‌ میان مدت اختصاری از برنامه درازمدت باشد و برنامه کوتاه‌مدت نیز به نحوی عصاره برنامه‌های درازمدت و شعار دولت آینده باشد.

وی در مورد مصادیق جبهه پایداری برای انتخابات سال 92، اظهار کرد: همان‌طور که قبلا نیز اشاره شده بر اساس شاخص‌های جبهه پایداری، چهار نفر بر اساس اولویت به عنوان کاندیدای نهایی جبهه مشخص شده‌اند و در حال حاضر مشکل، پذیرش این افراد برای حضور در این عرصه و کاندیداتوری است؛ چراکه هر یک دیگری را واجد شرایط برای حضور در این عرصه می‌داند و تلاش می‌کند میدان را به دیگری واگذار کند که این موضوع از نظر اخلاقی نکته خوبی است.
نظرات بینندگان