arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

فاتح تریم: داور شهامت اعلام پنالتی بر روی اییلماز را نداشت

گالاتاسراي در ديدار رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با سه گل مقابل رئال مادريد تن به شکست داد تا شانس اين تيم براي صعود به مرحله نيمه نهايي بسيار کم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، فاتح تريم، سرمربي نام آشناي گالاتاسراي در کنفرانس خبري بعد از بازي از عملکرد داوري به شدت انتقاد کرد و گفت: داور از نام بزرگ رئال ترسید.

تريم که سابقه هدايت ميلان را در کارنامه دارد، گفت: بر روي ايلماز در محوطه جريمه رئال خطاي آشکاري صورت گرفت، اما داور شهامت اعلام ضربه پنالتي را نداشت. جبران اين نتيجه‌ در ديدار برگشت تا حدودي غير ممکن است. داور دو پنالتي ما را ناديده گرفت.

او در ادامه افزود: در چنين بازي‌هاي حساسي نبايد مرتکب اشتباه شد. دو گل نخست رئال روي اشتباه بچگانه مدافعان ما رقم خورد. بعد از دريافت اين دو گل دو فرصت مسلم گلزني را از دست داديم. دروگبا و ابوئه مي‌توانستند نتيجه‌ اين ديدار را عوض کنند، اما آنها نتوانستند از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده کنند تا اين شکست سنگين رقم خورد. نمي‌خواهم بيش از اين درباره عملکرد داوري در آن دو صحنه مشکوک صحبت کنم، چه بسا داور تحت تاثير اسم رئال مادريد قرار گرفته باشد. نمي‌توانم بگويم که داور بازي را عادلانه سوت زد. او در بسياري از صحنه ها مرتکب اشتباه شد. با اين حال ما چند فرصت خوب را بر روي دروازه‌ رئال مادريد ايجاد کرديم، براي صعود به مرحله نيمه نهايي به معجزه احتياج داريم. انتظار چنين نتيجه‌اي را نداشتم، اما اين فوتبال است. بايد اعتراف کنم که شکست سنگيني بود. مي‌توانيم در ديدار برگشت پيروز شويم. رئال بازيکنان بسيار خوبي در اختيار دارد. آنها بر روي نيمکت هم مربي خوبي دارند، اما گالاتاسراي پتانسيل پيروزي برابر اين تيم را دارد.

 

نظرات بینندگان