arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

سزمزبی الهلال عربستان: استقلال شایسته پیروزی در این دیدار نبود

سرمربی کروات الهلال تیمش را مستحق باخت برابر استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو زلاتکو، سرمربی الهلال در نشست خبری بعد از بازی استقلال را شایسته پیروزی در این دیدار ندانست  و ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم بابت شکست از استقلال از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان افزود: تا دقیقه 75 مسابقه توپ و میدان در اختیار الهلال بود. فرصت‌های خوبی را هم در این دقایق به دست آوردیم که به راحتی هرچه تمام آنها را از دست دادیم. باید به تیم ایرانی تبریک بگویم اما آنها شایسته پیروزی در این دیدار نبودند.
سرمربی کروات الهلال عربستان افزود: در دیدار برابر استقلال با همان تاکتیک دیدار برابر الاتحاد به میدان رفتیم. تنها تغییر ما بازی دادن به شلهوب از ابتدا بود. می‌خواستیم با بازی دادن به این بازیکن با پاس‌های کوتاه و بازی زمینی خود را در موقعیت گلزنی قرار دهیم. ایرانی‌ها از توپ‌های عرضی به خوبی استفاده می‌کنند. از بازیکنان خواستم که چنین بازی را در دستور کار خود قرار ندهند ، اما آنها در بعضی از دقایق احساسی عمل کردند و چنین سبکی را در دستور کار خود قرار دادند. از شاگردانم خواستم که یاسر القحطانی در نوک حمله تنها نگذارد و به او نزدیک شود که این هم عملی نشد.
وی در پایان تصریح کرد: استقلال برای این دیدار بزرگ از تجربه کافی برخوردار بود که در نهایت با بهره‌گیری از تجربیات بازیکنانش، این تیم موفق به کسب یک پیروزی بزرگ شد. بازیکنان آنها از میانگین سنی بین 28 تا 32 سال برخوردار بودند، دقیقا برعکس الهلال که بیشتر از بازیکنان جوانی استفاده می‌کرد.

نظرات بینندگان