arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

رئیس کمیته انضباطی: خبر تعليق ملوان و ذوب آهن درست نيست

هيچ حکم جديدي نسبت به 40 روز پيش درباره 50 باشگاه بدهکار از جمله ملوان و ذوب آهن صادر نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به گزارش انتخاب ورزشی، اسماعيل حسن زاده با تکذيب خبر تعليق دو باشگاه ملوان و ذوب آهن به خاطر بدهي، اظهار کرد: اين خبر واقعيت ندارد و نمي دانم بعضي رسانه ها به چه استنادي خبر از تعليق دو باشگاه ملوان و ذوب آهن دادند! اصلا تعليقي در کار نبوده است. کميته انضباطي حدود 40 روز پيش ليستي را از باشگاه هاي بدهکار اعلام کرد که حدود 50 باشگاه بودند و دستوري را هم در همان زمان براي آنها صادر کرده بود. در آن ليست باشگاه هاي بدهکارتر از ملوان و ذوب آهن هم وجود داشتند و اعلام شد در صورتي که بدهي ها در پايان فصل تسويه يا تعيين تکليف نشود، فعاليت آن باشگاه براي فصل آينده معلق خواهد شد.

وي افزود: بنابراين هيچ حکم جديدي از آن زمان تاکنون صادر نشده است. ملوان و ذوب آهن براي ما با ساير باشگاه هاي بدهکار تفاوتي ندارند و دليل نام بردن از اين دو باشگاه را نمي دانم چون شرايط شان تفاوتي با باشگاه هاي بدهکار ديگر ندارد.

رييس کميته انضباطي همچنين در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، با بيان اينکه هادي عقيلي هنوز هيچ اقدامي در اعتراض به راي محروميت يکساله اش نکرده است، در اين باره تصريح کرد: عقيلي هنوز نه خودش آمده و نه عريضه اي در اعتراض به حکم محروميت يکساله اش نوشته است. با توجه به اينکه عقيلي در ايران بازي نمي کند با پايان يافتن تعطيلات راي به او ابلاغ خواهد شد و او هنوز فرصت درخواست تجديدنظر دارد.

وي درباره برخورد کميته انضباطي با سيدمهدي رحمتي به خاطر صحبت هايي که عليه فدراسيون و کارلوس کي روش داشته نيز گفت: اگر مقامات فدراسيون فوتبال درخواست برخورد با اظهارات رحمتي را داشته باشند، ما به موضوع رسيدگي مي کنيم. خودم يک مطلبي از او ديدم و اگر مطالب ديگري هم باشد و جمع شود و مصداق اهانت به شخص يا تشکيلاتي تلقي شود، کميته انضباطي اختيار رسيدگي به موضوع بدون شکايت يا درخواست مقامات فدراسيون را دارد.

رييس کميته انضباطي با بيان اينکه هنوز گزارش ناظران مسابقه استقلال و سپاهان را دريافت نکرده است، درباره برخورد با رفتار برخي از تماشاگران استقلال نيز خاطرنشان کرد: البته من براي آن مسابقه در ورزشگاه حضور داشتم و مواردي را يادداشت کردم اما بايد گزارش ناظران را هم دريافت کنيم تا پس از جمع بندي راي درستي را درباره تماشاگران صادر کنيم.

حسن زاده همچنين از برخورد با تماشاگران سپاهان و زلاتکو کرانچار خبر داد گفت: اگرچه سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي کرد و حريفش يک تيم عربي بود اما تماشاگران شعارهاي انتقادي را نسبت به مسوولان فوتبال کشورمان سر دادند و اظهارات کرانچار سرمربي اين تيم در نشست خبري بعد از بازي که به همين موضوع اشاره داشت هم قابليت رسيدگي دارد. تمامي باشگاه ها و مسوولان تيم ها مکلفند به قوانين داخلي احترام بگذارند و اگر تخلفي در اين زمينه صورت گيرد، کميته انضباطي مي تواند ورود کند. سعي مي کنيم طي چند روز آينده احکام لازم را صادر کنيم.


 

نظرات بینندگان