arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

مربی نفت تهران: فدراسیون باید رعایت تیم هایی که در آسیا بازی می کنند را بکند

قنبری مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اعتقاد دارم هرچه به انتهای لیگ برتر نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب ورزشی، کریم قنبری در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و نفت تهران اظهار کرد: فکر نمی‌کردم روزی برسد که در مقابل سپاهان قرار بگیرم؛ چرا که 22 سال در سپاهان بودم ولی به هر حال فوتبال حرفه‌ای شده و این تغییر و تحولات طبیعی است.
وی در ادامه افزود: هرچه به انتهای لیگ می‌رسیم، بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و بعضی تیم‌ها در میانه راه هستند اما تیم ما هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد و سپاهان هم در کورس قهرمانی است. بنابراین فردا یک بازی حساس را در پیش داریم. سپاهان تیم خطرناک و بزرگی است و هرچند بعضی وقت‌ها افت می‌کند اما کاری به باخت این تیم در بازی قبلش در آسیا نداریم.
وی در مورد شرایط بازی فردا گفت: در بازی فردا به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و این را در زمین نشان خواهیم داد اما جلوی سپاهان نباید شتابزده عمل کرد و بی‌محابا حمله کرد؛ چرا که سپاهان بازیکنان هوشیار و باتجربه‌ای دارد.
مربی نفت درباره مصدومان و محرومان تیم نفت تهران گفت: ما در این بازی محرومی نداریم اما یعقوب کریمی، هادی شکوری، میثم حسینی و گوران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
کریم قنبری همچنین گفت: هر دو تیم استقلال و سپاهان بازیکنان قابلی دارند و به اعتقاد من بازی رو در روی این دو تیم قهرمان را تعیین می‌کند.
قنبری درباره مهاجمان تیم نفت تهران گفت: گل زدن یک تیم به کل تیم برمی‌گردد و در کل شکل تیمی ما به گونه‌ای است که هافبک‌ها هم می‌توانند گل بزنند و یعقوب کریمی که یک هافبک است تاکنون 10 گل زده است.
قنبری درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ  گفت: فدراسیون باید رعایت تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند را بکند و باید طوری برنامه‌ریزی کند که این تیم‌ها ضربه نخورند. شاهد بودیم که در این فصل تا مهرماه اصلا مشخص نبود که اصلا جام حذفی برگزار می‌شود یا نه و من فکر می‌کنم که این بی‌برنامگی‌ها ضربه سنگینی به تیم‌های ما در آسیا زده است.

 

نظرات بینندگان