arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

فرکی: باید مقابل استقلال و تراکتورسازی پیروز شویم

حسین فرکی گفت: نتیجه بازی با صبا برایش راضی‌کننده نبود و بازیکنانش باید از فرصت پیش‌آمده استفاده می‌کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، حسین فرکی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل صبای قم گفت: با توجه به بازی خانگی‌مان نتیجه رضایت‌بخش نبود و امیدوارم در ادامه بتوانیم به هدفمان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است دست یابیم این اتفاق در این بازی نیفتاد اما ناامید نیستیم.
وی افزود: دو نیمه متفاوت را مشاهده کردیم تعطیلات نوروز روی کارمان تأثیر منفی گذاشت و در نیمه اول خوب نبودیم در عوض صبا عملکرد عالی داشت و از لحاظ شکل تیمی در خط هافبک بسیار عالی کار کرد. در نیمه دوم بهتر شدیم و چند موقعیت را هر دو تیم از دست دادند.
حسین فرکی اضافه کرد: در بخش دفاعی‌مان موفق نبودیم و اشتباهایی داشتیم. شاید اگر ما یک گل جلو می‌افتادیم، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. در نیمه دوم نیز می‌خواستیم بازی را ببریم به همین دلیل تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و توانستیم روند بازی را به نفع خودمان کنیم ولی در مجموع با برتری از زمین خارج نشدیم و امتیازها تقسیم شد.
فرکی تأکید کرد: شرایط زمین نسبت به قبل بهتر شده است البته شرایط جوی چندان خوب نبود که داور تشخیص داد می‌توان بازی را برگزار کرد. نظر داور برای ما محترم است و به آن عمل می‌کنیم.
وی در مورد شانس فولاد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو بازی پیش‌روی ما مقابل تراکتورسازی و استقلال سرنوشت سهمیه را برای ما مشخص می‌کند. علاوه بر این باید در فکر حفظ مکان فعلی فولاد نیز باشیم دو رقیب داریم که بسیار نزدیک کارشان را پشت‌سرمان دنبال می‌کنند و با هوشیاری باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم.

 

نظرات بینندگان