arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

دیدار سرپرست روابط بین‌الملل پرسپولیس و رئیس سازمان لیگ پرتغال

سرپرست روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس با رئیس سازمان لیگ فوتبال پرتغال، دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سايت  باشگاه پرسپولیس، این جلسه که در ساختمان اصلي سازمان ليگ پرتقال در شهر پورتو تشكيل شد، امیر مشيري سرپرست روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس با دكتر ماريو فيگردو ريس سازمان فوتبال ليگ پرتقال و ژوزه سامپو نورا نايب رئيس، ديدار كرد.

آقاي ژوزه در خلال این دیدار، گفت: خوشحالم در خدمت نماينده اي از فوتبال ايران و بزرگترين و محبوبترين باشگاه اسيا هستم.

مشیری در این دیدار همچنین ضمن اشاره و توضیح در مورد مسابقات جام حذفی امسال، اظهار داشت: تیم پرسپولیس در صورت کسب پیروزی در مسابقه آتی می‌تواند به فینال راه یافته و با کسب پیروزی نهایی در مسابقات سال آینده جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد.

در ادامه جسله آقای ماریو ضمن بیان تاریخ اتمام لیگ پرتقال و در نظر گرفتن زمان‌های آماده سازی تیم ها برای مسابقات سال آینده گفت: بر این اساس قطعا ما می‌توانیم تا قبل از آن با یک یا ٢ تیم در تورنمنت چند جانبه‌ایی در تهران حضور پیدا کنیم. در نوزدهم ماه می لیگ ما به پایان می‌رسد و از اوایل جولای تیم‌ها به فکر آماده سازی هستند. اطمینان دارم که ما می‌توانیم در زمانی حدود ١٢ آگوست در تهران حضور داشته باشیم و با برگزاري يك تورنمنت اروپايي-آسيايي خاطره‌اي خوب براي هواداران پرسپوليس رقم بزنیم.
وی ضمن اشاره به حضور مربیان و بازیکنان بسیاری که از پرتقال در لیگ برتر ایران حضور دارند، اعلام آمادگی کرد که با برگزاری کلاس ها، نماشگاه‌ها و دوره‌های مختلف، فاصله موجود بین فوتبال آسیا و اروپا را کم کنیم.

همچنين رييس فوتبال ليگ پرتقال اظهار داشت: با توجه به نگاه شما به تيم‌هاي پايه ما از شما برای حضور در تورنمنت زير ١٩ ساله‌هاكه در ماه جولاي ٢٠١٣ برگزار می‌گردد، دعوت مي‌كنيم.

در آخر ايشان نشان ليگ فوتبال پرتقال را به همراه تنديس توپ كه ويژه جایزه ليگ جام باشگاه‌هاي اروپاست را به سرپرست روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس  اهدا كرد.

نظرات بینندگان