arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

خودکشی یک زوج بدليل بحران اقتصادي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وج ایتالیایی و یکی از بستگان این زوج به دلیل بحران اقتصادی و ناتوانی در پرداخت هزینه های زندگی، خودکشی کردند.
به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ رومئو دیونیزی و همسر وی آنا ماریا سوپرانتسی و جوزپه برادر سوپرانتسی به دلیل بحران اقتصادی در شهر چی ویتا نوا مارکه در ایتالیا خودکشی کردند. در همین زمینه ، شبکه خبری سی ان ان در پایگاه اینترنتی خود با اشاره به «خودکشی سه نفره بدلیل مشکلات اقتصادی» نوشته است، برخلاف اینکه ایتالیا در لحظه های سخت بحران اقتصادی و سیاسی بسر می برد، افرادی که برای زنده ماندن مبارزه می کنند،‌ موضوع تازه ای نبوده و خودکشی های چی ویتا نوا مارکه بویژه به افکار عمومی جامعه ایتالیا لطمه زده و موجب بوجود آمدن موجی از درد و رنج ها و ناامیدی در کل کشور شده است.
این پایگاه اینترنتی نوشت، پایگاه اینترنتی روزنامه فرانسوی زبان لوپوئن و تعداد دیگری از پایگاه های اینترنتی اسپانیایی زبان نوشتند، یک زوج ایتالیایی بدلیل ناتوانی در پرداخت اجاره منزل مسکونی،‌ خودکشی کرد.
اسپانیا نیز در ماه های اخیر بدلیل بحران اقتصادی، همانند ایتالیا شاهد افزایش خودکشی شهروندان خود بوده است.
این پایگاه اینترنتی نوشت، مرد خانواده بدلیل ترس از ناتوانی در پیش بردن زندگی خود و همسرش و شرمندگی از درخواست کمک،‌ تصمیم گرفت خودکشی کند. همسر وی نیز با توجه به اینکه از بحران اقتصادی وحشت زده شده بود، می گفت: «آیا خودرو ما را از ما خواهند گرفت؟». از آنها فقط یک تکه کاغذ بر جای مانده که بر روی آن نوشته شده است : ببخشید. این تکه کاغذ دلیلی برای خودکشی برادر این خانم که در نزدیکی وی زندگی می کرده، شده است.
این پایگاه اینترنتی نوشت، مردم شهر چی ویتا نوا مارکه به خانم لائورا بولدرینی رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا که برای شرکت در مراسم یادبود این سه ایتالیایی در محل ساختمان شهرداری حاضر شده بود،‌ به شدت اعتراض کردند.
بولدرینی گفت: در لحظه ای که بحران اقتصادی شدت بیشتری گرفته است،‌ باید اقدام های حمایتی اجتماعی بیشتری بعمل آیند. این یک فاجعه دردناکی است که کشور را تحت تاثیر قرار داده است.
پیئر لوئیجی برسانی رئیس حزب مردم سالاری ایتالیا نیز گفت: این یک فاجعه واقعی اجتماعی است.
نظرات بینندگان