arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

تیموریان: نه استقلال نه پرسپولیس فقط تیم های عربی

آندرانیک تیموریان اعلام کرده است فصل آینده نیز قصد دارد در لیگ های عربی بماند و به فوتبال خود ادامه دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، اعضای تیم استقلال خواستار حضور آندرانیک تیموریان در استقلال شدند تا برای فصل آینده این تیم را همراهی کند. اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا این بازیکن با شرایط خاصی روبروست که قصد ندارد این تیم را همراهی کند و اعلام کرده است که برای فصل آینده نیز قصد دارد در لیگ های عربی بماند و به فوتبال خود ادامه دهد.

گفتنی است: این بازیکن از پرسپولیس نیز پیشنهاد دریافت کرده است و مسئولان این تیم اعلام کردند که خواستار حضور این بازیکن در تیم خود هستند و خواستار این شدند که این بازیکن در این تیم حضور یابد، اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. زیرا تیموریان اعلام کرده است که قصد ندارد در لیگ ایران حضور یابد و استقلال و یا پرسپولیس را همراهی کند زیرا وی قصد دارد در لیگ های عربی بماند و در این تیم ها به فوتبال خود ادامه دهد.

این بازیکن، اعلام کرده است که به احتمال فراوان در لیگ قطر و یا امارات باقی می ماند و این تیم ها را همراهی می کند و قصد بازگشت به لیگ ایران را در این فصل ندارد اما امکان اینکه در فصل های آینده به لیگ ایران بازگردد وجود دارد.

پیش از این اعلام شده بود وی به حضور در لیگ قطر اعتراض دارد و حتی با مشکلاتی نیز روبرو شده است، اما اعلام شده است که اینچنین نیست و وی قصد دارد در لیگ های عربی باقی بماند و به فوتبال خود ادامه دهد و این قصد را ندارد به پیشنهادات داخلی خود پاسخ مثبت بدهد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
15
8
از بازیکنان استقلالی این چیزا بعید نیست ! عرب پرستن ! شایدم ( حتما ) پول پرست !
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
بهتره به احترام بزرگان فوتبال وحرمتی که دارند اسم تیم ها را نیاوریم و تصمیم ورفتاراین بازیکنان را به باشگاه های بزرگ استقلال یا پرسپولیس منتصب نکنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
0
آندو جان دمت گرم راحت و بی در سر زندگی کن. چه کاری بیا استقلال یا پرسپولیس. به فکر آینده خودت باش
نظرات بینندگان