arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
فینال حذفی رفت و برگشت؟

تاج: بدلیل انتخابات 20 اردیبهشت لیگ باید تمام شود/ سه شنبه اعلام تاریخ و محل فینال حذفی

مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ با وارد ندانستن اعتراض مسئولان باشگاه ها نسبت به برنامه ریزی مسابقات، تاریخ اتمام لیگ برتر را بیستم اردیبهشت اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، مهدی تاج در گفتگویی اعلام کرد تمام مدیران از برنامه ریزی سازمان لیگ برای انجام مسابقات اطلاع داشتند و اعتراض آنها نسبت به برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ برتر بی مورد است و تماشاگران با نگاه کردن به مدیران تیم ها در استادیوم ها شعار اعتراض آمیز سر می دهند و بر علیه من نیز شعار می دهند بنده سه ماه است که به سازمان لیگ آمدم در حالی که برنامه ریزی مسابقات از قبل پیش بینی شده بود.
وی در ادامه با توجه به بازی های تیم ملی گفت: با توجه به اینکه برنامه دانشگاه ها و مدارس در اواخر اردیبهشت بدلیل انتخابات پیش رو به اتمام می رسد، ما هم باید بدلیل اهمیت مسئله انتخابات لیگ را به پایان ببریم. در ثانی بازی های تیم ملی را هم پیش رو داریم که دارای اهمیت خاصی می باشد. اگر تیم ملی بازی با ازبکستان و لبنان را می برد شاید برنامه ما این همه فشرده نمی شد و با خیال راحتر بازی های تیم ملی را دنبال می کردیم.
سرپرست سازمان لیگ در مورد جام حذفی اظهار کرد: روز سه شنبه جلسه هیئت رئیسه تشکیل می شود و در مورد زمان و مکان و نحوه برگزاری فینال جام حذفی تصمیم گیری خواهیم کرد. ممکن است فینال به شکل رفت و برگشت باشد و یا تک بازی برگزار گردد و احتمال رفت و برگشت بازی فینال ضعیف است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
2
4
بایستی به خاطر اجحاف نشدن در حق هیچ کدام از دو تیم لازمه که بازی فینال رفت و برگشتی باشه.
آقای تاج چرا به هیچی نشده به بقیه تصمیم گیران تلقین میکنید که فینال تک بازی باشه؟ تیم ملی بهانه ای بیش نیست!!!!
نظرات بینندگان