arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲

عسلويه رسماً شهرستان شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: با معرفي اولين فرماندار، عسلويه رسماً به شهرستان تبديل شد.

بعدازظهر امروز در آييني با حضور جمع کثيري از مسئولان استان بوشهر و عسلويه، نخستين فرماندار شهرستان عسلويه معرفي و عسلويه رسماً شهرستان شد.

امام جمعه عسلويه در اين آيين با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» اظهار داشت: تمام مسئولان و مردم بايد براي تحقق شعار سال اهتمام ورزند.

حجت‌الاسلام سيدعلي هاشمي‌نژاد افزود: حضور باشکوه در انتخابات خردادماه توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌کند و همه بايد در راستاي برگزاري انتخاباتي باشکوه و مناسب اهتمام ورزيم.

وي با ابراز خرسندي از شهرستان شدن عسلويه و با تقدير از عوامل دست‌اندرکار اظهار اميدواري کرد که ارتقاي بخش عسلويه به شهرستان مقدمه‌اي براي توجه جدي‌تر به اين شهرستان باشد.

هاشمي‌نژاد در ادامه بر لزوم تسريع در استقرار ادارات دولتي و راه‌اندازي بيمارستان تأمين اجتماعي تأکيد کرد و ابراز داشت: ارائه خدمات مطلوب و بهينه به مردم عسلويه بايد مورد توجه مسئولان باشد.

وي يادآور شد: مسئولان بايد در امر خدمت‌رساني به مردم و رفع مشکلات شهرستان از همديگر سبقت بگيرند و هيچ‌کس نبايد کم‌کاري کند.

فرماندار عسلويه نيز گفت: جواب اعتماد مسئولان را با کار، تلاش و پيگيري خواهم داد و شبانه‌روزي براي پيشرفت عسلويه تلاش مي‌کنم.

مجيد محمودي افزود: شهرستان عسلويه نقشي کليدي در کشور دارد و توسعه شهرستان بايد در خور نام و شأن و جايگاه عسلويه و مردم آن باشد.

در اين مراسم با حکم وزير کشور، مجيد محمودي (بخشدار سابق جزيره خارگ) به‌ عنوان نخستين فرماندار عسلويه معرفي شد.
نظرات بینندگان