arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

نفوذ یک پسربچه به پنجاه و دو سایت اسرائیلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پسری عراقی که دارای چهارده سال سن است، توانست به پنجاه و دو سایت اسرائیلی در خلال یک روز نفوذ کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از سایت عربی شفق ؛ گروهی از هکرها موسوم به"انونیموس" حمله ی اینترنتی به سایتهای رسمی دولت اسرایئل را بعمل آوردند.

أ.م که نخواست نامش فاش شود گفت: ظرف یک روز توانسته است بر پنجاه و دو سایت اسرائیلی نفوذ نماید.

سایتهای مورد دسترسی این پسر در فیس بوک و برخی سایتهای رسمی و غیررسمی ضمانتی در برابر عدم نفوذ وی ندارند.

در نتیجه ی حمله ی هکران انونیموس که دیروز نسبت به هزاران سایت عمومی و رسمی اسرائیل صورت گرفت، زیانی چند میلیارد دلاری بدین دولت وارد و منابع مختلف بدین اشاره دارند که این هکران غربی هستند و اعراب توانائی چنین کاری را ندارند.

هرچند دیروز بعد از حمله ی هکران گروه انونیموس که از آمریکا و اروپا بعمل آمد، هکران اسرائیلی نیز چند حمله ی اینترنتی را نسبت به سایتهای فلسطینی انجام دادند، ولی ناظران اینترنتی بیان میدارند: چنین حملات اینترنتی مربوط به اعراب نیست و هکرهای عرب آن توانائی علمی را ندارد تا سایتهای اسرائیل را بتوانند هک کنند.

خبرگزاری رسمی اسرائیل بیان میدارد: گروه بین المللی انونیموس در جهت هک کردن کامیپوتر از طریق اینترنت و تلفن کار می کند و با فلسطینیان همکاری کرده اند تا حمله ی اینترنتی به سایتهای اسرائیل را بعمل آورند.

توضیح اینکه: دیروز سایت بورس و موساد و آموزش عالی و امنیت اسرائیل مورد حمله ی اینترنتی قرار گرفتند که در این حمله، نزدیک به ده هزار هکر شرکت کرده اند. براساس آخرین آمار منتشره تا کنون نزدیک به یک میلیادر دلار به اسرائیل زیان وارد شده است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
زور شما همین بچه های 1تا 150ساله برسه
نظرات بینندگان