arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

تاج: دستوری که هیئت رئیسه دارد 16 تیمی کردن لیگ برتر است

مهدی تاج نایب رئیس دوم و سرپرست سازمان لیگ برتر در نشست روسای هیات فوتبال استانی دقایقی برای حاضران سخنرانی کرد و درباره مسایل مختلف فوتبال کشور به نکاتی اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست سازمان لیگ درباره مسایل اخیر لیگ برتر گفت: خوشبختانه با نظم خوبی رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی در حال برگزاری است و تمام برنامه ریزی ما به این ترتیب است که هر دو جام را تا 20 اردیبهشت به پایان برسانیم. البته درباره اینکه چرا بازیهای نیمه نهایی جام حذفی را در آن دو تاریخ برگزار کردیم حرف و حدیث هایی شد اما خوشبختانه با توجه به تقویم اعلام شده دو بازی را برگزار کردیم و اگر برگزار نمی کردیم، نمی توانستیم بازیهای بعدی را برگزار کنیم. در خصوص برگزاری فینال جام حذفی هم جوانب را بررسی می کنیم و زمان و مکان جام حذفی را مشخص خواهیم کرد. البته سعی داریم که امروز زمان فینال و نه مکان آن را و همچنین زمان دیدارهای دو هفته پایانی لیگ را اعلام کنیم.
 
عضو هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: به هر جهت تیم ملی در اولویت است و با توجه به سه بازی حساسی که در پیش داریم و تقویمی که تعیین شده بازیکنان باید از یک تاریخ مشخص در اختیار تیم ملی باشند. البته قبول دارم که بازیها به صورت فشرده برگزار می شود اما باید با توجه تقویم بازیها را به پایان ببریم و طی روزهای دوم تا چهارم تیرماه هیاتی از کنفدراسیون برای بررسی لیگ برتر به ایران می آید. قبلا کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها 4 سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بررسی می کرد اما در حال حاضر آنها همه باشگاهها را بررسی می کنند. البته ما یک فرصت خوب داریم و آن این است که اگر ورزشگاه غدیر اهواز را بتوانند به استاندارد درجه A برسانند می توانیم بعد از ژاپن دوم و در غرب آسیا اول شویم. باید هر چه زودتر بلیت فروشی را الکترونیکی کنیم و بلیت فروشی مکانیزه شود تا شاهد برخی اتفاقات تلخ در ورزشگاهها نباشیم و فدراسیون و سازمان لیگ به شدت پیگیر این ماجرا هستند.
 
تاج در پایان گفت: دستوری که هیات رئیسه دارد 16 تیمی کردن لیگ برتر است وباز هم تاکید می کنم که امروز برنامه جام حذفی و لیگ برتر را در دو هفته پایانی اعلام می کنیم.

نظرات بینندگان