arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

تغییر رئیس امور بین‌الملل دفتر رئیس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید حسن موسوی رییس دفتر رییس جمهور به پیشنهاد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور ، "جاسم رمضانپور" را به عنوان رییس امور بین الملل منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید حسن موسوی رییس دفتر رییس جمهور به پیشنهاد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور ، "جاسم رمضانپور" را به عنوان رییس امور بین الملل منصوب کرد.

متن پیام رییس دفتر رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جاسم رمضانپور

با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی دفتر رییس جمهور، به موجب این حکم به عنوان «رییس امور بین الملل» منصوب می شوید.

در شرایطی که دولت مکتبی و خدمتگزار با تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود و تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب و هشیاری مردم، مشغول عبور دادن کشور از وضعیت نبرد سنگین اقتصادی و رسانه ای با نظام سلطه است، پیشبرد سیاست های عزتمندان دولت در عرصه روابط بین الملل بر اساس منافع و احترام متقابل، با هدف گذاری تامین عدالت و صلح جهانی، به اهتمام شایسته آن حوزه نیازمند است که در این خصوص، شناسایی و فعال سازی ظرفیت های ایجاد و گسترش مناسبات و نیز پیگیری های مستمر برای اجرای تفاهم نامه های همکاری دوجانبه و بین المللی ضروری می نماید.

از خداوند متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

سید حسن موسوی

گفتنی است محمدرضا فرقانی که پیش از این مسئولیت فوق را بر عهده داشت با پایان ماموریتش در نهاد ریاست جمهوری به محل خدمت خود در وزارت امور خارجه بازگشت.
نظرات بینندگان