arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲

مورینیو: برابر گالاتاسراي با 50 هزار تماشاگر و 11 بازيکن رقابت داشتيم نه فقط 11 بازيکن.

رئال‌مادريد در شبي که با نتيجه‌ سه بر دو از گالاتاسراي شکست خورد توانست در مجموع دو ديدار با حذف تيم ترکيه‌اي راهي مرحله بعد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، ژوزه مورينيو پس از صعود تيمش به جمع چهار تيم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با تمجيد از گالاتاسراي گفت: وقتي برابر تيمي با اين روحيه و 50 هزار تماشاگر مشتاق بازي مي‌کنيد، کار آساني نيست، آنها 11 نفر نبودند، بلکه 50 هزار نفر بودند.

در ادامه خبرنگاري از ژوزه مورينيو پرسيد، آيا وقتي گالاتاسراي گل سوم را به ثمر رساند نگران شدید؟ مورينيو پاسخ داد: نه. اصلا. زماني براي نگران بودن نداشتم.من روی نیمکت تیم فرصتی به اینجور افکار ندارم. مردم از قبل فکر می کردند ما در نیمه نهایی هستیم و این تلقین غلط با بازیکنان هم سرایت کرد ممکن بود همه چیز را از دست بدهیم.

آقاي خاص درباره حريف مرحله بعد رئال‌مادريد گفت: اکنون ما در نيمه نهايي هستيم. هنوز نمي‌دانيم که قرار است با چه تيمي بازي کنيم، اما مي‌دانيم که با تيم بزرگي بازي خواهيم داشت. ما باید انگیزه کافی به تیم بدهیم تا به فینال ویمبلی صعود کنیم راه سختی است ولی پیروزی دور از دسترس نیست.

مورينيو درباره کريستيانو رونالدو هم گفت: او بهترين بازيکن ماست. بدون هيچ اظهارنظري آمار و ارقام همه چيز را درباره رونالدو مي‌گويد.

سرمربي رئال‌مادريد در پايان درباره بازي دورتموند و مالاگا که در لحظات آخر با برتري دورتموند به پايان رسيد، گفت: بازي را نديدم اما مالاگا شايسته ستايش است. آنها فصلي رويايي را در ليگ قهرمانان اروپا سپري کردند.

 

نظرات بینندگان