arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

برگزاری کارگاه آموزشی مسئولان برگزاری مسابقات توسط رئیس دپارتمان مسابقاتAFC

کارگاه آموزشی مسئولان برگزاری مسابقات توسط رئیس دپارتمان مسابقاتAFC و نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از فردا تا چهارشنبه درآمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این دوره آموزشی مسئولان برگزاری مسابقات با حضور رئیس دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال و نمایندگان فیفا از 2 تا 4 اردیبهشت در آمفی تئاترهتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و وینزور جان رئیس دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیر اجرایی AFC از کشور مالزی، نودار، کارشناس فیفا از کشور گرجستان و ماجد مسئول دفتر توسعه منطقه ای فیفا در غرب آسیا از اردن این کارگاه آموزشی را برای شرکت کنندگان برگزار می کنند.
 
هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی بیشتر با مقررات و روند برگزاری مسابقات در سطح لیگ و تورنمنت های مختلف است و در پایان گواهی پایان دوره ای از سوی فیفا داده می شود.
 
برنامه این کارگاه به شرح زیر است:
 
در روز دوشنبه دوم اردیبهشت 92(فردا) پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، برنامه عملکرد فیفا ارائه می شود و سپس درباره فازهای اجرایی برگزاری مسابقات نکاتی ارائه خواهد شد. سپس شرایط محل برگزاری مسابقه برای لیگ حرفه ای و سایرمسابقات مهم تشریح می شود.
 
روز سه شنبه کارگاه درباره امنیت، حراست و مدیریت بحران است که در این باره میزگردی با موضوع مدیریت بحران و مسئولیت در برگزاری مسابقه(قبل، حین و پس از پایان) برگزار می شود. جلسه پرسش و پاسخی هم در این باره خواهد بود تا شرکت کنندگان سوالاتشان را مطرح کنند. سپس کارگروهی درباره تحلیل و آنالیز در محل ورزشگاه آزادی برگزار می شود و حاضران برای برگزاری کارگاه عملی به ورزشگاه آزادی می روند. این کارگروه همزمان با برگزاری بازی استقلال ایران و الریان قطر خواهد بود و در پایان کارگاه در روز سه شنبه حاضران بازی را از نزدیک می بینند و توسط گروههای کاری تعیین شده، آنالیز انجام می شود.
 
روز چهارشنبه که روز پایانی کارگاه است پس از مروری  بر بازدید از ورزشگاه که کارگروههای تعیین شده با استفاده از پاورپوینت آن را ارائه می دهند، گزارش کارگروه از وقایع مسابقه، نتایج ودرسهایی که یاد گرفته اند و پیشنهادات ارائه خواهد شد.
 
میزگردی هم درباره مدیریت امنیت ورزشگاه، مذاکره بین تیم فیفا و مدیر ورزشگاه، مسئول حراست و امنیت، مسئول بلیت فروشی، مسئول خدمات پزشکی با حاضران در کارگاه برگزار می شود و در پاسخ جلسه پرسش و پاسخ هم وجود دارد.
 
کارگروه ها دفترچه راهنمای برگزاری مسابقات فدراسیون های عضو را تهیه می کنند و برنامه های فعال توسط کارگروهها ارائه می شود.
 
در پایان یک جلسه پرسش و پاسخ کلی برگزار می شود و پس از برگزاری مراسم اختتامیه، نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدیران فدراسیون فوتبال ایران، جلسه ای برگزار خواهند کرد.

نظرات بینندگان