arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

نشست رئیس فدراسیون فوتبال تایلند با کفاشیان

رئیس فدراسیون تایلند صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال با مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و آکادمی ملی فوتبال دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ورابی مکادیف –رئیس فدراسیون تایلند صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال حضور یافت و با علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، مهدی تاج، دکتر محمد حسین علیزاده، گل محمدی ، حسینی و غفاری دیدار و گفتگو کرد.
 
در ابتدای این نشست علی کفاشیان ضمن خوش آمد گویی به رئیس فدراسیون تایلند، گزارشی از عملکرد و برنامه های فدراسیون فوتبال ارائه کرد.سپس ورابی مکادیف گزارشی از برنامه های خود برای حضور در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبی را مطرح کرد.
 
وی خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال را باید به قاره آسیا برگردانیم. معتقدم فوتبال ورزش گروهی است که با یک کار گروهی پیش می رود. من نزدیک به 20 سال به عنوان رئیس فدراسیون تایلند و مسئول برگزاری مسابقات در AFC و تایلند فعالیت کرده ام  و در بسیاری از کمیته های کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده ام. فکر می کنم با همکاری یکدیگر می توانیم به رشد هر چه بیشتر فوتبال کمک کنیم.
 
وی افزود: با برگزاری دوره های آموزشی نیز می توان در قسمت مردان و بانوان موفق تر بود. شما می دانید که داوران، بازیکنان، ناظران  و مسئولین همه جزئی از فوتبال هستند و بعد از آن این فدراسیون است که با برنامه ریزی دقیق می تواند بستر رشد و گسترش را برای موفقیت فراهم کند. در فوتبال بانوان و فوتسال ایران رشد خوبی داشته و شما شاهد بودید که در رقابتهای فوتسال جام جهانی تایلند سعی کردیم تا میزبان خوبی باشیم.
 
در ادامه این دیدار علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مکادیف در دو پست رئیس تایلند و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در فیفا  فعال است. همه با هم  با رابطه دوستانه ای که بین ما حاکم است، می توانیم در مسیر رشد و گسترش این رشته پرطرفدار، گام برداریم. مخصوصا با تجربه خوبی که فدراسیون تایلند برای برگزاری رقابتهای جام جهانی فوتسال داشت، ما نیز کاندیدای برگزاری این مسابقات خواهیم بود و از تجربیاتشان استفاده خواهیم کرد. معتقدم تایلند یکی از میزبان های بزرگ آسیا در فوتسال بوده است.
 
رئیس فدراسیون در ادامه خطاب به حاضرین این نشست گفت: مکادیف به عنوان رئیس برخی کمیته های کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز فعالیت چشمگیری داشته  و در این 6 سالی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت داشته بیشتر مرد عمل بود تا حرف.وی یکی از افراد خوشنام و فعال درعرصه فوتبال بوده و ایشان را از خود میدانیم. اگر مکادیف هر سمتی در ای اف سی داشته باشد، گویی ایران این سمت را دارد.
 
همچنین در پایان نشست دکتر محمد حسین علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال در خصوص احداث آکادمی ملی فوتبال، برنامه های آموزشی مربیگری و داوری، برگزاری همایش علم و فوتبال، برگزاری همایش های پزشکی، امکانات و تجهیزات ورزشی آکادمی ملی فوتبال مطالبی را گزارش داد.
 
پس از پایان این نشست رئیس فدراسیون تایلند به همراه مسئولین فدراسیون ایران از امکانات این آکادمی دیدن کردند.

نظرات بینندگان