arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

ماجدی در جواب خوروش: مدرک دارید رو کنید، تهمت نزنید

ماجدی در جواب خوروش: ادبیات شما در رسانه ها منفی و پر از افترا و تهمت بوده است و بیشترین افترا را هم به داوران پاک کشورمان زده اید و مدیریت و تیم استقلال را نیز زیر سؤال برده اید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، میرشاد ماجدی در مورد نامه خوروش به وی در جواب به سرپرست سپاهان اظهار داشت: ضمن تشکر از شما که این جوابیه را به من دادید. به هر حال مکتب شاهین مکتب والایی است که شما از آن نام بردید و در این مکتب همیشه اخلاقیات در سر لوحه کارها بوده است. آقای خوروش شما که این نامه را به من داده اید هیچ گاه نیمه پر لیوان را ندیده اید.

وی افزود: ادبیات شما در رسانه ها منفی و پر از افترا و تهمت بوده است و بیشترین هجمه و افترا را هم به داوران پاک کشورمان زده اید و مدیریت و تیم استقلال را نیز زیر سؤال برده اید. آیا وقتی در جام حذفی کار به پنالتی کشید باشگاه استقلال در مورد داوری کوچکترین حرفی زد؟ آیا استقلال کلامی از سپاهان صحبت کرد؟ 

ماجدی ادامه داد: هرگز چنین نبود. در مصاحبه خود در مورد داوری های بازی استقلال و سپاهان نام بردید. آیا داوری جزیی از فوتبال هست یا خیر؟ شما با این مصاحبه میرشاد ماجدی و باشگاه استقلال را زیر سؤال نبردید بلکه شما افراد با غیرت و پاک فوتبال و محروم از امکانات مادی فوتبال که داوران هستند  را زیر سوال بردید.

سرپرست آبی پوشان خاطر نشان کرد: در مورد مجیدی، توزی و ردی هم باید بگویم که قوانینی در کشور وجود دارد که می توانستید به آنها استناد کنید. چه بهتر بود که اگر شما سند و مدرک درستی داشتید به جای رسانه ای کردن آن را به مسئولان مربوطه نشان می دادید. در واقع آنهایی که سندی ندارند آن را رسانه ای می کنند و می خواهند شایعه درست کنند. ما قوانین فدراسیون را می دانیم و نیازی به تعلیم نیست و شما که ادعا می کنید قوانین را بهتر بلدید بهتر بود این موضوع را چراغ خاموش در اختیار کمیته انضباطی قرار می دادید. کمیته مسابقاتی که برای بازیکنان کارت صادر کرده است به طور حتم همه مدارک را چک کرده است. در واقع شما با این اتهام به میرشاد ماجدی و استقلال تهمت نزدید بلکه به مجموعه فدراسیون اتهام وارد کردید چون فوتبال پاک دیده نمی شود.

وی تاکید کرد: ما سالهاست در مورد دلالی و تماس های تلفنی با بازیکنان حرف می زنیم آیا یک مورد را توانسته اید ثابت کنید و خوشحال می شویم در کنار شما به جای افترا زدن به دنبال حقایق باشیم. زیاد مهم نیست من و شما در کنار هم قرار گیریم تا بازی ها را رصد کنیم مهم این است که متهمان را پیدا کرده و به جامعه فوتبال نشان دهیم اگر باشگاه استقلال در مورد این مسائل صحبتی نمی کند برای این است که نمی تواند مدرکی نشان دهد و ترجیح می دهد این مسائل را رسانه ای هم نکند. نمی خواهیم تشویش اذهان عمومی کنیم اما شمایی که افترا می زنید دو حالت دارد یا می خواهید برای تیم رقیب حاشیه سازی کنید و یا سندی دارید.

ماجدی ادامه داد: از شما می خواهم به عنوان کسی که نام بزرگان اخلاق را بردید اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار دهید و آن را نشان دهید تا دست متهمان رو شود و شاید در آینده نزدیک شما را در کنار نام مرحوم دهداری و مرحوم اکرامی قرار دهند به عنوان فردی که پاکی را به فوتبال هدیه کرده است ولی نام این عزیزان حرمت دارد. چه زمانی دهداری تهمت را رواج داد؟ بحث شما افترا است چون مدرک ندارید و اگر داشتید آن را نشان می دادید چون مدرک اگر بود این شائبه ها را از بین می برد.

سرپرست استقلال به فارس یادآور شد: آخرین حرفم این است آقای خوروش همه چیز در زمین فوتبال مشخص می شود و این خوب نیست که در زمان پیروزی سکوت اختیار کنید و در زمان شکست آسمان و ریسمان را ببافید تا نتیجه ای را عاید خودمان کنیم. اگر بازی با داماش را برده بودید مطمئنا یک حاشیه دیگر برای استقلال می ساختید و خدا را شاکر هستیم که اتفاقی رخ داد و سرنوشت استقلال دست خودش افتاد. شما مردانه جنگیدید و مردانه هم شکست خوردید و خواهش می کنم در فوتبال شکست را هم مثل پیروزی استقبال کنید. آرزوی موفقیت برای شما و سپاهان و تمام هواداران این تیم را دارم. این مسائل را گفتم تا روشن شود حرف ما چیست و در آخر خواهش می کنم که کمک کنید فوتبال پاک باشد.

سرپرست استقلال اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم همه چیز در زمین فوتبال تعیین شود و توان پرداخت پاداش ۲۰ میلیون تومانی را نداریم و نمی توانیم با بازیکن حریف هم تماس بگیریم و یا تیم حریف را تخریب کنیم.

نظرات بینندگان