arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

زنگا: خاطره خوبی از رویارویی با سپاهان ندارم

والتر زنگا عنوان کرد: برای ما بازی فردا اهمیت بسیار زیادی دارد، در یک صحنه بین‌المللی به مصاف سپاهان می‌رویم تا شکست بازی رفت را انتقام بگیریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، والتر زنگا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات گفت: بازی‌های بین‌المللی همیشه برای ما اهمیت زیادی دارد. از این رو سعی می‌کنیم نتایج ارزشمندی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم. به دست آوردن سه امتیاز در بازی فردا اهمیت زیادی برای تیم النصر دارد و آمادگی لازم را برای این مسابقه داریم.
سرمربی النصر تصریح کرد: اگر فکر می‌کنید که بازیکنانم فردا راحت خواهند بود اینگونه نیست، تمرکزمان روی بازی فردا زیاد است و به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم. سپاهان مربی و بازیکنان خوبی دارد، سه بار مقابل این تیم قرار گرفته‌ام، در العین و النصر که خاطره خوبی از این رویایی‌ها ندارم. امیدوارم بتوانیم فردا انتقام سه بازی گذشته را بگیریم.
وی ادامه داد: حسن امین بازیکن النصر نیز در این نشست گفت: ما شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتیم، من برای تمام تیم‌هایی که در گروه ما قرار دارند، احترام قائلم اما آرزو دارم که در دیدار فردا مقابل سپاهان به برتری دست یابیم.
والتر زنگا با بیان اینکه احتمال دارد روزی سرمربی تیم سپاهان شود گفت: بازی کردن با تیم سپاهان دیگر برای من عادی شده است. زمانی که سرمربی تیم العین بودم دو مرتبه با این تیم بازی کردم و تاکنون چندین مرتبه مقابل آن‌ها قرار گرفته‌ام. حتی ممکن است روزی به ایران بیایم و سرمربی‌گری این تیم را بر عهده بگیرم، بنابراین شناخت کافی از این تیم دارم.

 

نظرات بینندگان