arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

کرانچار: فشردگی مسابقات باعث عملکرد ضعیفمان شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام وجود مقابل النصر بازی می‌کنیم و امیدواریم الاهلی بتواند الغرافه را شکست دهد تا سپاهان به صعود امیدوار بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سپاهان مقابل النصر عنوان کرد: به هر حال ما در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی داشتیم اما در ادامه فشردگی مسابقات باعث شد تا عملکرد ما ضعیف شود. در 18 روز شش بازی انجام دادیم و دو بار مقابل الاهلی به میدان رفتیم و دو دربی سنگین با استقلال داشتیم. حدود یک ماه فشار زیادی را تحمل کردیم، قطعا این فشردگی‌ها ضربه‌هایی به تیم ما وارد کرده است.
وی ادامه داد: به مصاف نفت تهران رفتیم و پس از آن به گیلان رفتیم و با خستگی به مسابقات برگشتیم. هنوز برای صعود امیدوار هستم و البته امیدواریم الاهلی بتواند الغرافه را شکست دهد تا سپاهان همچنان برای صعود به مرحله بعدی شانس داشته باشد.
سرمربی سپاهان درباره ادامه همکاری‌اش با این باشگاه تصریح کرد: صحبت‌هایی خیلی سطحی در این زمینه داشته‌ایم اما باید منتظر بود تا مسابقات لیگ جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسد و آن زمان مشخص‌تر در این باره صحبت کنیم و مذاکرات جدی خود را انجام دهیم. من تمایل دارم که در سپاهان بمانم اما همه چیز به تمایل من برنمی‌گردد، به هر حال باید مسئولان باشگاه نیز در این باره نظر بدهند، باید مذاکره کنیم و دو طرف به توافق برسند.
وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم خود برای بازی فردا یادآور شد: حسین پاپی مصدوم است و تا فردا باید ببینیم شرایط او چگونه می‌شود، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم همچون سال گذشته مقابل النصر بازی خوبی انجام دهیم، این تیم رهبری خوبی دارد.
فرشید طالبی نیز با حضور در این نشست گفت: ما در فصل نقل و انتقالات 80 درصد تیم‌مان دچار تغییر و تحول شد، عملا از چنین تیمی انتظارات قهرمانی نمی‌رود اما با مربیگری خوب کرانچار هنوز در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی داریم.

 

نظرات بینندگان