arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

محرومیت سه جلسه ایی سوارز بخاطر گاز گرفتن ایوانوویچ/ تصویر

لویز سوارز مهاجم تیم لیورپول که این فصل خوش درخشیده است در بازی با چلسی مرتکب رفتار غیر ورزشی شد و از سوی فیفا جریمه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، بازی بین دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی به پایان رسید دارای صحنه ناپسندی بوده است که در آن صحنه سوارز با گاز گرفتن ایوانوویچ خاطرات ناپسند سال گذشته را تکرار کرد. در پی این صحنه زشت فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا» لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول را به دلیل اینکه در یک صحنه برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی را گاز گرفته بود، 3 جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

در بیانیه فیفا ضمن اشاره به این نکته آمده است: این مسئله «گاز گرفتن سوارز» توسط مقامات و ناظران بازی دیده نشد بنابراین از سوی مقامات فیفا این امر مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: مجازات استاندارد و معمولی برای این چنین رفتاری 3 جلسه محرومیت از مسابقات است اما به نظر می‌رسد که در این شرایط این مجازات برای او کافی نباشد.

اتحادیه انگلیس هم اعلام کرده است که این بازیکن را بیشتر از سه جلسه محروم خواهد کرد. لوئیز سوارز باید از 6 صبح روز 23 آوریل (سه‌شنبه سوم اردیبهشت) و به مدت یک روز به این اتهام پاسخ دهد.

نظرات بینندگان