arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

کوچک زاده کوتاه می آید: نه میرحسین دزد است نه حتی بنی صدر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کوچک زاده در پاسخ به سوالی درباره اسفندیار رحیم مشایی افزود: نظری در مورد آقای مشایی ندارم و نمی‌خواهم در مورد نظر بدهم؛ نمی‌دانم چرا معیار حق و باطل مشایی شده است. بعضی از حرف‌های آقای مشایی را غلط می‌دانم اما معتقدم وجود این فضاها باعث غفلت می‌شود زیرا افراد را می‌کوبند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مهدی کوچک‌زاده روز گذشته در جلسه‌ای با موضوع «حضور حداکثری در انتخابات» در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های علمی کاربردی مشهد که در جهاد دانشگاهی برگزار شد، در عین حال خاطرنشان کرد: جبهه پایداری را دوست دارم.

وی در پاسخ به این سوال که شما نماینده نزدیک به دولت هستید؟ افزود: من طرفدار دولت نیستم اما مثل دیگران هم ناجوانمردانه به دولت حمله نمی‌کنم.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان در پاسخ به سوالی درباره اسفندیار رحیم مشایی افزود: نظری در مورد آقای مشایی ندارم و نمی‌خواهم در مورد نظر بدهم؛ نمی‌دانم چرا معیار حق و باطل مشایی شده است. بعضی از حرف‌های آقای مشایی را غلط می‌دانم اما معتقدم وجود این فضاها باعث غفلت می‌شود زیرا افراد را می‌کوبند.

وی در مورد نامزد ریاست جمهوری جبهه پایداری گفت: نامزد جبهه پایداری آقای لنکرانی است و بنده از جزئیات کارهای جبهه پایداری خبر ندارم؛ زیرا دیگر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نیستم.

وی افزود: شما وقتی سندی ندارید و می‌گویید پسر فلان شخصیت دزدی کرده این کار اشتباه است و نباید این موضوع را مطرح کنیم زیرا این موضوع باید در دادگاه ثابت شود.

کوچک‌زاده با اشاره به اظهاراتی مبنی بر این‌که هاشمی برای انقلاب از جیب هم خرج کرده است، افزود: من مخالف هاشمی هستم زیرا قبل از انتخابات نامه داده و هم بعدش خطبه خوانده که با عقل و منطق جور در نمی‌آید.

وی گفت: از اول انقلاب تا الان عده‌ای می‌گویند عده دیگر دزد هستند؛ این‌ها خوراکی است برای رسانه‌های غربی و آن‌ها از ما نقاط ضعف پیدا کرده‌اند و می‌گویند هر کسی در این مملکت به جایی رسیده، دزد است.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان این‌که «بنی‌صدر هم دزد نبود» خاطرنشان کرد: اینجا بحث زاویه داشتن با مبانی انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: کسی که با شعار قانون به انتخابات می‌آید نمی‌تواند بعدا بگوید 10 میلیون رای من جابه‌جا شده است؛ زیرا انتخابات هیات اجرایی دارد و کسی نمی‌تواند 10 میلیون رای را جابه‌جا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کسی می‌گوید میرحسین دزد است می‌خواهد فضا را آشفته کند.

وی به نقل از مسوولان عالی‌رتبه نظام یادآور شد: چیزی را که به اثبات قضایی احتیاج دارد حتی اگر راست هم باشد نباید گفت.

کوچک‌زاده با بیان این‌که «رای به رییس‌جمهور، مقدماتی دارد» افزود: اصل لازم اطلاعات صحیح است و باید ببینیم چقدر در جامعه ما این اطلاعات صحیح وجود دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان در ارتباط با تعامل و یا انتقادش به رسانه‌ها گفت: اولین مواجهه من با روزنامه‌ها در مورد خبری در روزنامه شرق در مجلس هفتم بود. می‌گویند من خبرنگاری را در رستوران مجلس کتک زدم و به او فحش دادم اما این را نمی‌گویند که هیچ خبرنگاری حق ندارد به رستوران مجلس بیاید.

وی در مورد برخی اختلافاتش با علی مطهری نیز خاطرنشان کرد: سر موضوعی در مجلس آقای مطهری به من فحش داد اما بعدش از من عذرخواهی کرد و گفت من معنی‌اش را نمی‌دانستم.

وی تاکید کرد: شرط اول برای انتخاب، اطلاعات صحیح است و در فضای رسانه‌ای باید مثل مورچه در ذغال‌دانی این اطلاعات را پیدا کنید و اطلاعاتی که در اختیارتان می‌گذارند با عقل و وجدان بپذیرید. دومین شرط برای انتخاب اصلح استفاده از روش‌ها،‌ ابزارها و تخصص به آن موضوع است. با معیار مناسب به سمت ارزیابی موضوع بروید. یکی دیگر از شرایط انتخاب اصلح این است که قبل از اظهار نظر در زمینه سیاسی نسبت به آن حب و بغض نداشته باشید زیرا حب و بغض آدم را کور می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه و در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: همین که مردم در خیابان اعتراض می‌کنند خوبی ملت ما است هر چند با اطلاعات غلط این کار را می‌کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
16
ان شاالله 23 خرداد این حرفا رو تکذیب نکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
34
كوچك زاده خيلي آدم كوچكي هستي
مهدی کوچک زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
16
2
اگر شهامت و شرف داشتید کل سخن را منعکس می کردید تا معلوم شود دکتر کوچک زاده کوتاه آمده یا شما همانطور که در صحبت هایش در همان جلسه هم به همه گفت که همین حرفهایم را ببینید چه جوری منعکس خواهند کرد حرفهایش را نیمه کاره نوشتید و معلوم شد حداکثر مثل بنی صدر اگر دزد نباشید بی وجدان و شرف هستید!! باور کردم دکتر در باره شما حق داشت که گفت هرزه نگارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
28
من مخالف هاشمی هستم زیرا قبل از انتخابات نامه داده و هم بعدش خطبه خوانده که با عقل و منطق جور در نمی‌آید.
با عقل و منطق کی؟ شما؟ کدام منطق؟ منطق شما!!!!!!!!!!1
نامه ی هاسمی را بار دیگر بخوانید الان همه ی شما ها دارید همان حرف ها را میزنید
دوم خطبه ی هاشمی حرف دل مردم بود و طبیعی است که این ها به مذاق امثال شماها خوش نمی اید و با عقل و منطق تان!!!!! نیز همینطور
Ali
|
CANADA
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
28
اين درس اول سياست هست.
باد از كدام طرف مي وزد؟
نظرات بینندگان