arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

والیبال باشگاه های آسیا- تهران/ تویودا ژاپن بر سهام عمان پیروز شد

روز سوم رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا امروز با پیروزی تیم تویودا ژاپن به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان سومین روز از رقابتهای باشگاه های مردان آسیا که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود تیم تویودا ژاپن با غلبه بر سهام عمان به عنوان تیم دوم گروه D راهی دور بعد شد.
در این بازی که از گروه D مسابقات برگزار شد دو تیم برای تعیین رده دوم و سوم گروه خود جدال دیدنی را به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم تویودا ژاپن با نتیجه 3 بر 2 بر حریف خود غلبه کرد تا ضمن کسب دومین برد خود در دور مقدماتی، بالاتر از تیم عمان در رده دوم قرار بگیرد و به جمع هشت تیم برتر برسد.
تیم تویودا در ست اول ، چهارم و پنجم و با نتایج 25-22، 27-29 و 15-10 تیم سهام عمان را از پیش رو برداشت. تیم سهام عمان هم در ست های دوم و سوم با امتیازهای 25-21، 25-22 توانست بر نماینده ژاپن غلبه کند. در ست سوم این بازی بازیکن شماره 5 عمان به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
قضاوت این بازی را داورانی از چین تایپه و مالدیو بر عهده داشتند. ین وانگ به عنوان داور اول و حامید حسین داور دوم این مسابقه بودند.
به این ترتیب رده بندی نهایی تیم های گروه D مشخص شد که در آن تیم قزاقستان در صدر است، تیم های ژاپن، عمان و مالدیو هم در رده های بعدی قرار گرفتند.
 
نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است:
ژاپن – عمان
(22-25، 25-21، 25-22،27-29، 10-15)


نظرات بینندگان