arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

سرمربی الریان: برای نباختن آمده بودیم اما نشد

فکر کنم بازی بدی را ارایه ندادیم اما دریافت سه گل زیاد بود. استقلال توانست از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کند اما به استقلال تبریک می‌گویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، دیگو آگیره در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الریان اظهار کرد: بازی بدی ارائه ندادیم اما سه گلی که خوردیم برای ما زیاد بود. استقلال توانست از توپ‌های مرده به خوبی استفاده کند اما به هر حال به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. و من امروز اصلا خوشحال نیستم و امروز روز بسیار بد ما بود.
وی در مورد اینکه چرا نیلمار در ترکیب اصلی الریان قرار نداشت، گفت: نیلمار در 10 روز گذشته تمرین نکرده بود در دو روز گذشته تمرین کرد و آمادگی 90 دقیقه بازی را نداشت و سه روز دیگر بازی حساسی در قطر داریم و نمی‌خواستم در مورد او ریسک کنم.
سرمربی تیم الریان در مورد اینکه نتیجه بازی منطقی و عادلانه بود یا نه، گفت: برای من فرقی نمی‌کرد سه گل بخوریم یا دو گل بخوریم. استقلال بعد از گل دوم خیلی خوب بازی کرد ما حمله کردیم اما آنها از موقعیت‌های گل‌شان بهتر استفاده کردند. برای نباختن آمده بودیم اما نشد.
وی درباره میزبانی ایران گفت:‌همه چیز خوب و عالی بوده است. ایران را دوست دارم و از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم.
آگیره در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از سه تیم استقلال، الهلال و العین را برای موفقیت در رویارویی با تیم‌های شرق آسیا بیشتر می‌دانید، اظهار کرد: جواب دادن به این سوال سخت است. استقلال خوب بازی کرده و بازیکنان خوبی دارد. آن‌ها توانسته‌اند به دور بعد صعود کنند و می‌توانند ادامه راه هم به خوبی طی کنند.
سرمربی تیم الریان در مورد تفاوت فوتبال ایران و قطر گفت: من که فوتبال ایران را خیلی نمی‌شناسم اما از استقلال اطلاعاتی دارم و می‌دانم که قدرتمند است و بازیکنانش سال‌ها کنار هم بازی کرده‌اند و خوب بازی می‌کنند اما در قیاس با قطر، بازیکنان قطر فنی‌ترند اما بازیکنان ایران فیزیکی‌تر هستند. همچنین بازیکنانی که در ایران هستند تجربه بین‌المللی بیشتری دارند و ما این تجربه را نداریم و بعضا اشتباهات بیشتری را مرتکب می‌شویم.
آگیره در مورد اینکه انتظار چنین شکست سنگینی را داشت یا نه، گفت: آمده بودیم که دست پر به قطر برگردیم اما استقلال از موقعیت‌های گلزنی استفاده کرد اما ما نه و استقلال شایسته این برد بود.

 

نظرات بینندگان