arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

مدیر باشگاه دورتموند: به تمام پیشنهاد برای جذب لواندوفسکی جواب رد می دهیم

بوروسیا دورتموند پس از چهار گل رابرت لواندوفسکی در بازی دیشب مقابل رئال مادرید، امیدوار است بتواند این مهاجم لهستانی را در فصل آینده حفظ کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، لواندوفسکی ۲۴ ساله در پایان فصل آینده قراردادش با تیم دوم جدول بوندس لیگا به پایان می‌رسد و از همین حالا خبرهای مبنی بر انتقالش به تیم‌های بزرگ اروپا منتشر شده است.
اما یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند پس از پیروزی مقابل رئال مادرید گفت امیدوار است که بتواند او در این باشگاه نگه دارد:" من فکر نمی کنم که رابرت از تیم برود و از طرفی ما هم نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم ولی باید صبر کرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد."
مهاجم لهستانی بوروسیا دورتموند با ارایه بازی به یاد ماندنی و زدن چهار گل در بازی با رئال مادرید، اولین بازیکنی در لیگ قهرمانان اروپا است که موفق شده در یک مسابقه به رئال مادرید چهار گل بزند.
آمار لواندوفسکی مرگبار
 تعداد بازی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا ۱۱
 حضور در زمین ۹۱۳ دقیقه
 تعداد گل ۱۰
 شوت داخل چارچوب ۱۸
 شوت خارج از چارچوب ۱۷
 درصد دقت شوت ۵۱.۴۳%
 پاس گل ۲
گل سوم او یکی از مهترین اتفاقات بازی دیشب بود؛ بعد از آنکه ضربه مارسل شملتزر به پای مدافعان رئال برخورد کرد توپ به او رسید و او هم با حرکتی فریب دهنده پپه را جا گذاشت و با ضربه عالی توپ را به سقف دروازه رئال چسباند.
کلوپ درباره عملکرد او گفته است:"بازی او بدون شک در تاریخ ماندگار خواهد شد. ویدئوی این گل‌ها به زودی در موزه باشگاه دورتموند به نمایش در خواهند آمد."
بایرن مونیخ قهرمان این فصل بوندس لیگا، یکی از تیم‌هایی است که گفته می‌شود خواهان به خدمت گرفتن لواندوفسکی است. بایرن مونیخ روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که در ازای ۳۲ میلیون پوند ماریو گوتزه مهاجم این تیم را به خدمت گرفته است.
اما هانس یواخیم وازتکه مدیر باشگاه بوروسیا دورتموند انتقال دو بازیکن کلیدی را در یک فصل به تیم رقیب یعنی بایرن رد کرده است:" رابرت تا سال ۲۰۱۴ با ما قرارداد دارد و مثل گوتزه شرطی در قراردادش برای انتقال به تیم دیگر ندارد. ما خواهان حفظ لواندوفسکی تا ۲۰۱۴ هستیم و به همین دلیل به رقم های پیشنهادهای برای انتقال او پاسخ منفی می‌دهیم."
لواندوفسکی در این فصل در ۴۲ بازی ۳۳ گل برای بوروسیا دورتموند به ثمر رسانده است.

 

نظرات بینندگان