arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

داوود احمدی‌نژاد: برادرم گفت تو دین نداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پیشین بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری با شرکت در جلسه پرسش و پاسخی در گیلان، مطالبی را درباره مسایل مختلف کشور، سیاست خارجی و موضوع رابطه با آمریکا، انتخابات ریاست جمهوری و ارتباط خود با برادرش بیان کرد.

به گزارش ایسنا، داوود احمدی‌نژاد با بیان اینکه آفت انسان، شیطان است، خاطرنشان کرد: امروز شیاطین داخل و خارج همسو شده‌اند. جرقه تمام توطئه‌های دشمن در رسانه‌ها و شبکه دشمنان زده می‌شود و بعد عده‌ای از داخل از آن حمایت می‌کنند و گسترش می‌دهند. کسانی که در داخل کشور تشنه قدرت شده‌اند، مقابل شما ایستادند تا عظمت و عزت شما را نقش برآب کنند. وي با بیان اینکه "راه سعادت یکی است و هرکسی سعاتمند می‌شود به شرطی که رفتار و گفتار ولایت در وجودش حلاوت و شیرینی بوجود آورد وگرنه رفتار شیاطین در وجودش ظهور پیدا می‌کند"، ادامه داد: امروز مشکل دشمن، ولایت‌پذیری ملت ماست و این همان رمز پیروزی و تبدیل شدن ما به یک الگوی تمام عیار برای ملت‌های آزاده است. امروز خط مقدم ما در سوریه است. امروز تمام دشمنان ما در تلاش هستند تا خط مقدم ما را شکست داده و دل دولتمردان آمریکا را خوشحال سازند.

وی در ادامه با اعتراض نسبت به آنچه "دخالت برخی افراد در امور داخلی کشور" می‌خواند، گفت: خط مشی ملت را بزرگان ما مشخص می‌کنند و هیچ لزومی ندارد که هر فرد بی‌سروپایی در امور اداره کشور دخالت کند. احمدی‌نژاد درباره ارتباط خود با رییس‌جمهور نیز مدعی شد: من هیچ ارتباطی با ایشان ندارم. ایشان به من گفتند برو و من هم قبول کردم. دوباره گفتند خب برو، گفتم نمی‌روم زیرا با رفتن من دیگران فکر می‌کنند که من شما را تنها گذاشتم. شما نامه‌ای بنویسید و اعلام کنید که مرا نمی‌خواهید و ایشان سه نامه برای من نوشتند. برادرم به من گفت تو دین نداری. به ایشان گفتم بنده در مورد اطرافیان شما تحقیق کردم و برخی از آنها دارای مشکلاتی هستند و آنوقت شما به من می‌گویید بی‌دین؟

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، بر لزوم پرهیز از غرور تاکید کرد و افزود: ان‌شاءالله همه ما عاقبت به خیر شده و گرفتار غرور نشویم. اگر خود را اسیر غرور کنیم، هر شخص بی‌سروپایی تبدیل به اتاق فکر می‌شود. اگر همراه ولایت باشیم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و اینها همه کلاس آموزش است. در این فراز و نشیب‌ها مرد و نامرد مشخص می‌شود. احمدی‌نژاد همچنین با بیان اینکه "نمی‌توان زحمات دولت را در دوره گذشته نادیده گرفت"، گفت: من در دوره قبل همراه ایشان (محمود احمدی‌نژاد) بودم و زحمات شبانه‌روزی ایشان را از نزدیک می‌دیدم اما در این دوره هرچه به پایان دولت نزدیک می‌شویم شاهد تغییراتی هستیم که با دوره قبل قابل قیاس نیست
نظرات بینندگان