arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

سرمربی لیونینگ چین: می خواهیم با شکست کاله فینالیست شویم

سرمربی تیم لیونینگ چین بعد از ورود به جمع چهار تیم برتر مسابقات باشگاه های آسیا گفت: در دومین رویارویی با تیم ایران در مرحله نیمه نهایی تلاش می کنیم تا بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سویی شنگ شنگ درباره  پیروزی مقابل قزاقستان گفت: امروز همه بازیکنان به معنای واقعی یک تیم بودند و بهترین بازیکنان ما یعنی شماره 8 توانست بهترین بازی اش را انجام دهد و کنترل تیم را در دست داشت.
وی افزود: تیم ما امروز اشتباهاتی داشت اما کمتر از قزاقستان بود. دفاع، سرویس و اسپک خوبی را امروز ارائه دادیم اما قزاقستان اشتباهاتی در حمله داشت، دفاعشان اصلا خوب نبود و باعث شد تا پاسور ما در آماده سازی حمله، فقط یک تک دفاع را داشته باشد. قزاقستان یکی از قدرتهای این مسابقات است چون تنها به یک تیم باخته و مشخص است پیش از این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.
شنگ شنگ در مورد بازی با ایران در مرحله نیمه نهایی گفت: فردا دوباره با ایران بازی می کنیم. امروز بخشی از بازی ایران و عراق را از تلویزیون دیدیم اما امشب بازی آنها را کامل می بینیم تا نقاط ضعف را شناسایی کنیم و بتوانیم این تیم را ببریم. در بازی فردا اگر بازیکن شماره 8 آماده باشد او را به میدان می فرستیم چون او نقش رهبر و راهنما را دارد و از نظر روحی و هماهنگی بین بازیکنان بسیار تبحر دارد.
مینگ وی جانگ کاپیتان تیم لیونینگ چین هم گفت: در بازی قبلی با ایران نتایج نشان داد که بازی خوبی را انجام ندادیم اما در بازی فردا یک ست و حتی بیشتر را از ایران می گیریم. البته از ابتدا گفتیم دنبال رده نیستیم و فقط برای تمرین و بازی بهتر آمدیم اما در هر حال فردا مقابل ایران و تماشاگرانش می خواهیم مبارزه خوبی را داشته باشیم.

 

 

نظرات بینندگان