arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

صداوسیما طرفداران احمدی‌نژاد را به مرخصی اجباری فرستاده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«شبکه ایران»، پایگاه خبری نزدیک به دولت، با انتشار گزارشی نوشت: صداوسیما، جمعی از پرسنل خود را که به طرفداری از احمدی‌نژاد متهم هستند، به مرخصی اجباری فرستاده است. این افراد طیفی از تهیه‌کنندگان، مجریان و خبرنگاران صداوسیما هستند. به این افراد گفته شده تا پایان مردادماه 92 باید به مرخصی رفته و در محدوده سازمان تردد نکنند.

چندی پیش آقای «آ» از مسئولان ارشد صداوسیما گفته است: بگردید و دهان همه را بو کنید، هر فردی را که دیدید بوی احمدی‌نژاد می‌دهد، به مرخصی بفرستید. تاکنون حدود 20نفر از پرسنل صدا‌وسیما مشمول این دستور شده‌اند. گفته می‌شود فهرست 48نفر دیگر از پرسنل صداوسیما که به طرفداری از دکتر احمدی‌نژاد مظنون هستند در فهرست مرخصی اجباری قرار گرفته‌اند. «شبکه ایران» در ادامه نوشت: اقدامات ضددولتی صداوسیما، در چند ماه اخیر به قدری رو به تزاید و عیان است که حتی اعتراض بعضی نمایندگان مجلس و شورای نظارت بر صداوسیما را نیز برانگیخته است.

 این سایت خبری برای تایید گزارش خود به یادداشت چندی پیش علی دارابی، معاون سیما، در هفته‌نامه پنجره اشاره کرد و افزود: وی در این یادداشت به تکرار اتهامات و مواضع مخالفان حزبی رییس‌جمهوری پرداخته و در عین حال از مانیفست سیاسی صداوسیما پرده‌برداری کرده بود.
نظرات بینندگان