arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف سمند با درخت/ ۵ کشته و ۱۴ مصدوم در ۵ تصادف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پنج سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد 5 نفر کشته و 14 نفر دیگر مصدوم شدند.

صبح امروز یک دستگاه تاکسی سمند از قسمت ستون وسط با درخت تصادف کرد که منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان و آسیب دیدگی 4سرنشین دیگر شد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام این خبر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: این حادثه در ساعت 51 دقیقه بامداد امروز دوشنبه در خیابان حافظ روبروی بورس تهران رخ داد که بلافاصله پس از دریافت خبر 5 دستگاه آمبولانس از مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام و مصدومان با انجام اقدامات مناسب درمانی به بیمارستانهای سینا و لقمان منتقل شدند.

در این تصادف یکی از سرنشینان خودرو به علت ضربه شدید مغزی در دم جان باخت که تکنسینهای اورژانس تهران به علت زود رسیدن به صحنه حادثه عملیات cpr را آغاز کرده و در ادامه تحویل بیمارستان دادند اما متاسفانه شدت ضربه به قسمی بود که این فرد نتوانست جان سالم به در ببرد.

3کشته و مصدوم درواژگونی مرگبار پراید در سراوان

سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به ایسنا گفت: واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید در ساعت 19:00 دیروز یکشنبه در کیلومتر 45 محور فرعی سراوان در استان سیستان و بلوچستان موجب کشته‌شدن ٢دو تن و جراحت یک تن دیگر شد. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین گفت: تصادف وانت نیسان و یک‌دستگاه سواری پژو پارس در ساعت 17:15 دیروز یکشنبه در کیلومتر 45 محور شیراز - خرامه در استان فارس موجب مجروح‌شدن ٥ تن شد. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده پژو اعلام کردند.

سلبی از مرگ دو تن در تصادف محور کمربندی خرم آباد در استان لرستان خبرداد و گفت: تصادف یک‌دستگاه سواری پیکان، یک‌دستگاه کامیون ولوو و یک‌دستگاه وانت نیسان در ساعت 17 دیروز یکشنبه در کیلومتر7 محور کمربندی خرم‌آباد موجب مرگ دو تن شد. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده وانت نیسان اعلام کردند.

به گفته وی، بر اثر تصادف یک‌دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک‌دستگاه تریلر ایویکو دیروز یکشنبه چهار تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس اسکانیا اعلام کردند.

وضعیت جوی معابر سراسر کشور

به گفته سلبی کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیک روان برخوردار است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مهمترین علل تصادفات در معابر برون شهری کشور گفت: مهمترین علل حوادث عدم‌توجه به جلو ٣٥درصد، تخطی از سرعت مطمئنه ١٨درصد، عدم‌رعایت حق‌تقدم ١٧درصد، انحراف به چپ ١٣درصد و خستگی و خواب‌آلودگی ٨ درصد و 35 درصد از این تصادفات مربوط به واژگونی خودروها بود و 16درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده است.
نظرات بینندگان