arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

آزادراه قم ـ کاشان مسدود می‌شود

به منظور عملیات تعریض پل زیرگذر تقاطع آزادراه امیرکبیر با محور قنوات، آزاد راه قم - کاشان از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه بسته خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: به منظور عملیات راه‌سازی آزاد راه قم - کاشان به مدت ۱۵ روز مسدود می‌شود.

مصطفی عباسی اعلام کرد: به منظور عملیات تعریض پل زیرگذر تقاطع آزادراه امیرکبیر با محور قنوات، آزاد راه قم - کاشان از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه بسته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اجرای عملیات راه‌سازی و تعریض پل زیرگذر مقرر شده است هدایت ترافیک در این محور از سمت قم به کاشان از طریق کمربندی کاشان و از داخل شهر و میدان ولی عصر(عج) و محور قدیم کاشان در کیلومتر ۲۳ به سمت آزاد راه کاشان هدایت شود و مسیر برگشت از کاشان به قم نیز از محور آزاد راه کاشان - قم انجام شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌های مسئول به ویژه پلیس راه در خصوص انسداد محور قم-کاشان و رعایت موارد ترافیکی توسط مسافران گفت: در زمان انسداد و آماده سازی باند رفت آزاد راه قم - کاشان نیز این هماهنگی به خوبی انجام شود.

وی از رانندگان عبوری از محورهای یاد شده خواست که با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی این محورها نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.
نظرات بینندگان