arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

عابدینی: دیگر مدیرعامل نخواهم شد می خواهم استراحت کنم

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: بعد از تحویل داماش گیلان و انتقال به محجوب دیگر مدیرعامل نخواهم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، امیر عابدینی  در مورد انتقال باشگاه داماش گیلان به محجوب گفت: در جلسه‌ای که با محجوب داشتم توافق‌های اولیه انجام گرفت و بعد از تایید مقامات قضایی این باشگاه به محجوب منتقل می‌شود.
 
وی در مورد نحوه همکاری‌اش با باشگاه داماش بعد از این انتقال گفت: بعد از اینکه باشگاه را تحویل دادم دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت نخواهم کرد. خسته‌ام و می‌خواهم به کارهای دیگرم برسم. در فدراسیون فوتبال هم مسئولیتی گرفته‌ام و می‌خواهم در آن پست کار کنم.
 
عابدینی تصریح کرد: البته الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان و محجوب از من خواستند که بمانم و خودم را به طور کامل کنار نکشم اما من دیگر مدیرعامل نخواهم بود و فقط به عنوان مشاور با باشگاه همکاری خواهم کرد.
 
عابدینی در مورد امضای قرارداد با هواپیمایی آسمان به عنوان حامی تیم ملی به فارس گفت: این قرارداد با تلاش دکتر عزیزی خادم به سرانجام رسید و کفاشیان هم قرارداد را امضا کرد. داشتن حامیان مالی داخلی مفید است زیرا به این ترتیب هم تیم ملی از صنعت هواپیمایی حمایت می‌کند و هم تیم ملی از این قرارداد سود می‌برد و این اتفاق خوبی است.
 
وی در مورد اینکه اگر به جای کفاشیان بود به کدام نامزد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا رای می‌داد، گفت: به هیچ عنوان من به نامزدهای بحرین وعربستان رای نمی‌دادم نامزد تایلندی بهترین است.
 
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال، گفت: مهدی همیشه در فوتبال هست و خواهد بود و او هیچ وقت از فوتبال کنار نمی‌رود.

نظرات بینندگان