arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

جریمه 30 میلیونی برای مهدی رحمتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال با اعلام آخرین احکام پرونده ها و شکایت ها، مهدی رحمتی سنگربان سابق تیم ملی فوتبال را 30 میلیون ریال جریمه و درخواست های محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را نیز رد کردند.

به گزارش انتخاب ورزشی یه نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از مصاحبه و انتقادهای مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران در گفت و گو با یک خبرگزاری در باره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، کمیته انضباطی پس از تشکیل پرونده از رحمتی خواست ظرف مدت یک هفته، مستندات خود را در باره حرفهایی که در این مصاحبه بر زبان آورده است، به کمیته انضباطی تحویل دهد که هیچ اقدامی از سوی رحمتی صورت نگرفت.

به همین دلیل، کمیته انضباطی برای ابراز نظر خارج از حدود صلاحیت خود نسبت به سرمربی تیم ملی فوتبال و انتشار آن از طریق رسانه ها و ایجاد تشویش در اذهان اهالی فوتبال، مهدی رحمتی را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و متذکر شد تکرار رویه مذکور در آینده موجب صدور حکم مبنی بر محکومیت از همراهی تیمی که وی در آن بازی می کند، خواهد بود. رای صادره قطعی است.

همچنین کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، حکم خود را درباره اعتراض محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حکم پرداخت 200 میلیون ریال به فدراسیون صادر کرد.

کمیته استیناف ضمن رد تقاضای استیناف رویانیان، رای صادره را مبنی بر پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل توهین به حسین عسگری رییس دپارتمان داوری، قطعی دانست.

همچنین محمد رویانیان نسبت به حکم محرومیت سه جلسه ای محسن بنگر از همراهی با پرسپولیس و پرداخت سه میلیون تومان به کمیته انضباطی، تقاضای استیناف و تجدیدنظر خواهی کرده که کمیته استیناف ضمن رد تقاضای تجدیدنظر خواهی مدیرعامل پرسپولیس، اعلام می کند رای صادره درباره محسن بنگر قطعی است.
نظرات بینندگان