arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

آنجلوتی به رئال مادرید می رود/ آرسن ونگر به پاری سن ژرمن

خروج احتمالی مورینیو از رئال مادرید در پایان فصل و ابراز علاقه او به حضور مجدد در چلسی باعث شده است تا سران رئال مادرید به دنبال جانشینی مطمئن برای مربی پرتغالی خود باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی، کارلو آنچلوتی به فهرست نامزدهای رئال مادرید برای تصدی پست سرمربیگری و جانشینی مورینیو در سانتیاگو برنابئو اضافه شد. روزنامه‌های پاریسی مدعی شدند کارلو آنچلوتی مذاکرات خوبی با سران رئال مادرید داشته است و در آستانه امضای قرارداد با باشگاه رئال مادرید قرار دارد و به زودی جانشین ژوزه مورینیو در رئال مادرید می‌شود. سفیدپوشان خود را برای حضور یک سرمربی جدید در فصل آینده آماده می‌کنند و منتظر تأییدیه مورینیو که در نظر دارد به لیگ برتر انگلیس ملحق شود، هستند.
آقای خاص پس از شکست مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در انگلیس مردم و یک باشگاه خاص مرا دوست دارند، اما اینجا کسانی هستند که از من متنفرند.
روزنامه‌های فرانسوی امروز همگی در تیتر نخست خود مدعی شدند کارلو آنچلوتی در پایان فصل از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد تا جانشین ژوزه مورینیو در نیمکت مربی‌گری رئال مادرید شود.
هنوز یک سال از قرارداد سرمربی PSG باقی مانده است. قرارداد وی به صورت خودکار پس از قرار گرفتن در میان 3 تیم برتر لیگ یک تمدید شد. این تیم در صورتی که یکشنبه والنسین را شکست دهد، قهرمان لیگ فرانسه خواهد شد.
قرارداد آنچلوتی شامل این تبصره نمی‌شود که در صورتی که تیمی رقمی بالاتر به وی پیشنهاد بدهد، بتواند باشگاه را ترک کند و این به معنای آن است که او باید برای ترک باشگاه با شیخ بن حمد الثانی، مالک باشگاه مذاکره کند.
گفته می‌شود آرسن ونگر یکی از گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی در پاری‌سن‌ژرمن است. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید پس از شکست برابر بوروسیا دورتموند و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ترجیح می‌دهم جایی کار کنم که من را دوست داشته باشند. در اسپانیا عده‌ای از من نفرت دارند.
آنچلوتی بسیار مورد علاقه مادرید است زیرا ظرفیت خودش را برای به تفاهم رسیدن با اعضای این باشگاه نشان داده است.

 

نظرات بینندگان