arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

فلاحیان‌: برای اشتغال 400 صفحه برنامه نوشتم/شعار من «اسلام» است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برای اشتغال، 400 صفحه برنامه نوشتم و البته عمل هم کردم، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کشور پیشرفته داشته باشیم باید از دوران صنعتی عبور کنیم.
 
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ‌علی فلاحیان عصر امروز در جمع مردم ساری در مسجد محمد رسول الله(ص)، اظهار داشت:  حضور ما در این ایام در استان‌ها به دلیل انتخابات است.
 
وی ادامه داد: مسائلی که در حدود 30 و چند سال آخر بر ما گذشته، بسیار اعجاب‌انگیز است.
 
کاندیدای احتمالی یازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: عنصر تبعیت از ولایت فقیه و نقش مردم در این حوادث، تاثیرگذار بوده است.
 
وی با بیان اینکه این حوادث، حوادث خداگونه بوده است، گفت: از این جهت، این حوادث اعجاب انگیز است.
 
فلاحیان با اشاره به اینکه استکبار نتوانست کاری در فلسطین، لبنان، غزه و سوریه انجام دهد، ادامه داد: حمله آنها به عراق و افغانستان بود و ایران را خاکریز بعدی می‌دانستند اما به این نتیجه رسیدند که تا سال 2014 دیگر نمی‌توانند در منطقه باشند.
 
وی با بیان اینکه فریاد امپریالیسم بلند شده، گفت: کاخ زرینی که در منطقه برای خود ساخته بودند، در حال ویرانی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همیشه صرار داشتند که با جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند و اجازه تجدید حیات اسلامی نمی‌دهند.
 
وی با بیان اینکه اسلام هراسی را گسترش دادند، اظهار داشت: امروز به این نتیجه رسیدند باید با مسلمانان کنار بیایند.
 
فلاحیان با اشاره به اینکه جنگ روانی گسترده و پیچیده‌ای را راه اندازی کرده و برای هر ساعت آن، میلیون‌ها دلار، هزینه کردند، گفت: می‌خواهند ملت ایران را منصرف کرده و روحیه ملت را در هم بشکنند.
 
وی با بیان اینکه باید در این انتخابات، با قدرت حضور پیدا کنیم، تصریح کرد: ملت ما حماسه‌ساز است.
 
فلاحیان با اشاره به اینکه رهبری بارها اشاره کردند در انتخابات، اختلاف نباشد، خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها وجود دارد، دشمن، یک مسئله را بزرگ‌نمایی می‌کند تا به دنیا نشان دهد که ایران دچار مشکل شده و می خواهند ما را در دنیا  کوچک کنند.
 
وی با بیان اینکه اتحاد و حضور حماسی ما در انتخابات، مهم است، گفت: ما در مسئله گرانی و بیکاری دچار مشکل دیم.
 
فلاحیان افزود: چرا نهضت دانشگاهی راه انداخته و بیش از استانداردهای دنیا، دانشجو سر کلاس‌ها فرستادیم.
 
وی با بیان اینکه ما مشکلات جابه‌جایی پول را داریم، ادامه داد: کشور ما از نظر اقتصادی، ورشکسته نیست.
 
فلاحیان با اشاره به اینکه علت گرانی، افزایش نقدینگی است، گفت: راه حل این است که استقراض را متوقف کنیم.
 
وی با بیان اینکه سرعت گردش پول را باید کاهش دهیم محصولات صنعتی، خدماتی و کشاورزی هم افزایش یابد، تصریح کرد: دولت تا آنجا  که می‌تواند باید بدهی‌اش را به بانک مرکزی برگرداند.
 
فلاحیان با اشاره به اینکه برای اشتغال، 400 صفحه برنامه نوشتم و البته عمل هم کردم، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کشور پیشرفته داشته باشیم باید از دوران صنعتی عبور کرده و به دوران فراصنعتی برسیم.
 
وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله برای ما، مبارزه با فساد اداری و نابسامانی‌ها است، متذکر شد: اگر دستگاه‌ها به نرم‌افزار مجهز شوند، تا 80 درصد مفاسد، قابل یشگیری است.
 
فلاحیان با اشاره به اینکه دولت الکترونیک، از برنامه های من است، تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه من در رابطه با مسئل فرهنگی و اوقات فراغت جوانان است.
 
وی با بیان اینکه باید با کشورهای همسایه ارتباط داشته باشیم، ادامه داد: صادرات، منوط به توسعه روابط بین المللی است.
 
این کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید با کشورهای اسلامی، اتحاد داشته باشیم و به عنوان یک قدر منطقه ای حضور یابیم.
 
وی با بیان اینکه شعار من «اسلام» است، اظهار داشت: چراکه امام فرمود دنیا با اسلام مخالف است و ما می‌خواهیم اسلام را گسترش دهیم.
 
فلاحیان خاطرنشان کرد: این انتخابات باید نمایش شور و هیجان و همچنین اخلاق مداری باشد.
 
وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته، دچار مشکلاتی شدیم و از منظر اخلاقی و امنیتی، به ما ضربه وارد شد، گفت: باید با هوشیاری ر انتخابات حضور یابیم.
نظرات بینندگان