arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

12 هزار هوادار سپاهان در آزادی/ 120 دستگاه اتوبوس

مدیر کانون هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پیش بینی می کنیم که در حدود دوازده هزار هوادار سپاهانی در دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، ،رضا عابدپور در گفتگویی با اعلام این مطلب گفت: 120 دستگاه  اتوبوس از سوی کانون هواداران عازم تهران است، بیش از 15 دستگاه اتوبوس از سوی دیگر هواداران برای اعزام مهیا شده است و بسیاری از هواداران هم اعلام کرده اند که با وسیله های نقلیه شخصی خود به تهران می روند و در ورزشگاه آزادی حاضر میشوند.
وی ادامه داد:هوادارانی که در ورزشگاه آزادی حاضرمیشوند لازم است از ضلع غربی ورزشگاه آزادی وارد ورزشگاه شوند و اتوموبیل ها خود را در پارکینگ شماره 2 مستقر کنند.

مدیر کانون هواداران سپاهان افزود:بلیط این دیدار در محل ورزشگاه آزادی به فروش می رسد و هواداران لازم است تا بلیط های خود را با باجه های مربوط به جایگاه هواداران سپاهان در ورزشگاه تهیه کنند.

وی همچین گفت: امیدوارم هواداران سپاهان در سراسر کشور و همچنین هواداران سایر تیم های شهرستانی به ویژه تراکتور سازی در این روز به یاری سپاهان بیایند و یاریگریمان در این دیدار حساس باشند.
وی در پایان از همه کسانی که کانون هواداران را در اعزام هواداران سپاهانی به تهران یاری می کنند سپاسگزاری کرد.

نظرات بینندگان