arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

افتضاح پرسپولیس در ضیافت پنالتی ها/ سپاهان قهرمان جام حذفی شد

دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 18 امروز در حضور حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان نود دقیقه به تساوی رسیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 18 امروز در حضور حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان نود دقیقه به تساوی رسیدند.
به گزارش انتخاب ورزشی، تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس در حالی 90 دقیقه را با تساوی به پایان بردند که در دیدار همزمان استقلال تیم فولاد را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به قهرمانی رسید.
دو تیم در دقایق آغازین بازی به محک زدن یکدیگر پرداخته و حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه هم ترتیب دادند. بعد از گذشت یک ربع از بازی اشتباه نیلسون در دفع توپ نزدیک بود کار دست پرسپولیسی‌ها بدهد اما بعد از آن ضد حمله شاگردان گل‌محمدی اولین صحنه خطرناک بازی را رقم زد. کریم انصاری فرد در این صحنه توپ را از پشت محوطه جریمه با فاصله نزدیک از دروازه به بیرون فرستاد.
دقیقه 13 و 18 شوت سنگین انصاری فرد و نوری از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
در دقیقه 19 فشنگچی توپ را روی دروازه سپاهان ارسال کرد و با برخورد به مدافعان پشت محوطه جریمه به نوری رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه گردان به بیرون رفت.
دقیقه 25 فرار کریم انصاری فرد از قلب دفاع سپاهان باعث شد تا وی پس از عبور از سوشاک در یک موقعیت تک به تک بتواند با یک بغل پا گل اول را به ثمر برساند.
دقیقه 28 بازیکنان سپاهان در صحنه‌ای در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شده بودند و روی دروازه این تیم فشار آوردند این در حالی بود که عادل کلاه‌کج از پرسپولیس روی زمین افتاده بود و همین امر با اعتراض سرخ‌پوشان همراه بود و بازی به جنجال کشیده شد اما داور بازی فغانی بخوبی مدیریت کرد و به حقیقی کارت زرد نشان داد.
دقیقه 58 اشتباه مرگبار ماهینی باعث شد تا سوکای گل مساوی در درون دروازه پرسپولیس جای دهد.
ترکیب سرخپوشان
نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، رضا حقیقی، عادل کلاه‌کج، علی کریمی، غلامرضا رضایی، کریم انصاری‌فرد.

ترکيب سپاهان

شهاب گردان، بولکو، علی احمدی، محسن ایران‌نژاد، امید ابراهیمی، سوشاک، امین جهان عالیان، حسین پاپی، محرم نویدکیا، سوکای و محمدرضا خلعتبری ترکيب تيم سپاهان مقابل پرسپوليس ها را تشکيل مي دهد.

 آخرین خبر:

محمد نوری دروازه سپاهان را در دقیقه 10 وقت اضافه اول باز کرد.

* در نخستین دقیقه لحظات نیمه دوم وقت اضافه، محمد غلامی گل دوم را برای سپاهان به ثمر رساند تا بازی 2 ، 2 مساوی شود.

پنالتی ها:

سپاهان هر 4 ضربه خود را به گل تبدیل کرد، اما پرسپولیس تنها 2 ضربه را تبدیل به گل کرد تا سپاهان قهرمان جام حذفی شود.

نظرات بینندگان