arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

داور سر تیمم را بریده ولی عسگری می گوید داوری ها مشکل نداشته است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: آقای علیپور لازم است علاوه بر نظارت بر بازیکنان و لیگ دسته اول بر عملکرد داوران هم نظارت داشته باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، حسین جباری‌زاده در مورد قضاوت داوران در دیدار روز گذشته مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:‌ هم‌اکنون فیلم بازی را مشاهده کردم و صحنه‌هایی را دیدم که بسیار تعجب کردم، واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما بین سقوط و باقی ماندن در لیگ تلاش می‌کنیم اما اتفاقاتی می‌افتد که بسیار جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: داوران سر ما را بریدند، دیگر باید به بازیکنانم چه بگویم،‌با دست توپ را از درون دروازه در می‌آورند، داور نه کارتی می‌دهد و نه خطایی می‌گیرد. گل می‌زنیم توپ یک متر از خط دروازه عبور می‌کند، داور آن را نمی‌بیند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: آقای علیپور فقط به بازیکنان و لیگ یک توجه نکنید، نظارتی بر کمیته داوران داشته باشید و داورانی که در لیگ قضاوت می‌کنند را مورد ارزیابی قرار دهید. باید همه مورد رصد و توجه قرار بگیرند.

جباری‌زاده درباره اینکه عسگری اعلام کرده قضاوت داوران در روز گذشته مشکلی نداشته، گفت: ای کاش آقای عسگری فیلم بازی ما را ببیند خواهش می‌کنم به جان عزیزش واقعیت را بگوید شما ببینید من در این شرایط چگونه باید جواب مردم هرمزگان را بدهم.

نظرات بینندگان