arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

رویانیان: پرسپولیس بدنبال سرمربی خارجی نیست

نشست محمد رویانیان با برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز تعدادی از پیشکسوتان را برای بررسی وضعیت کنونی تیم فوتبال و همچنین همفکری به باشگاه دعوت کرد.

در این نشست که با 15 دقیقه تأخیر از ساعت 18:45 آغاز شد، علی پروین، حسین کلانی، رضا وطنخواه، محمد زادمهر، حمید درخشان، افشین پیروانی، محمد پنجعلی، حمید استیلی و کریم باقری حضور داشتند و درباره مسائل مختلف تیم فوتبال، نظرات خود را با محمد رویانیان در میان گذاشتند.

این نشست در شرایطی که بیش از 10 خبرنگار و گزارشگر از برگزاری جلسه باخبر شده بودند تا ساعت 22:30 دقیقه به طول انجامید.

محمد رویانیان پس از این جلسه در جمع خبرنگارن حضور یافت و گفت: نشست بسیار خوبی بود که درباره مسابل فصل گذشته و همچنین مسایل فصل آینده میاحث مهمی مطرح شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

بر این اساس یحیی گل محمدی به عنوان گزینه اولویت دار برنامه‌های خود را برای فصل بعد به کمیته فنی ارائه کند.

همچنین ساختار جدید کمیته فنی به منظور نظارت و کنترل موثر بر سرمربی فصل آینده به هیات مدیره ارائه خواهد تا این ساختار به تصویب برسد.

علاوه بر این قرار شد کمیته انضباطی با همکاری یکی از اعضای کمیته فنی نسبت به بررسی و عملکرد بازیکنان و کادر فنی هر چه سزیغتر اقدام و نتیجه لازم را در جلسه بعدی کمیته فنی اعلام تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

رویانیان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا کرانچار و دنیزلی از گزینه های شما هستند، گفت: ما روی سرمربی ایرانی نظر داریم و قرار نیست در پرسپولیس به دنبال جذب سرمربی خارجی باشیم.

نظرات بینندگان