arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

فرکی: دوست نداشتم در مقابل تیم سابقم آسیایی شوم

سرمربی فولاد گفت: دوسال در نفت مربیگری کردم و تلاش می کردم این تیم آسیایی شود ولی تقدیر این بود که مقابل همین تیم آسیایی شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، حسین فرکی سرمربی فولاد پس از تساوی مقابل نفت تهران گفت: در ابتدا از شما خبرنگاران که در طول فصل فولاد را هم همراهی کردید و اخبار آن را هم انعکاس دادید تشکر می‌کنم. این بازی دشواری برای من بود. دوست نداشتم در بازی مقابل نفت آسیایی شویم، باید زودتر از اینها به این مرحله می رسیدیم.
وی ادامه داد: به هر حال تقدیر بود که در دیدار مقابل نفت به این افتخار دست یابیم. من خودم دو فصل در نفت مربیگری کردم و تلاش کردم فوتبال این تیم را رونق دهم و یکی از اهدافم در این تیم کسب سهمیه آسیایی بود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد یادآور شد: در فولاد نیز به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودم و همانطور که گفتم تقدیر بر این بود که در این بازی به این موضوع برسیم البته این مسئله چیزی از شایستگی‌های نفت و کادر فنی این تیم کم نمی‌کند. این تیم هم شایسته کسب سهمیه بود اما به هر حال در میدان دشواری توانستیم به این افتخار دست پیدا کنیم.
فرکی با ابراز خوشحالی از کسب سهمیه آسیایی فولاد خاطرنشان کرد: در میدان دشوار و پراسترس و در یک فینال خوشحالم که سهمیه آسیایی گرفتیم و این افتخار را به هواداران خوزستانی هدیه می‌دهم اما راحت هم هستم برای اینکه مقابل نفت که دو سال در آن فعالیت داشتم چنین افتخاری را کسب کردیم. البته می‌دانم که نفت موفق خواهد بود همانطور که در این فصل موفق بود.
وی افزود: در یک فضای خوب و صمیمانه توانستیم به خوبی بازی را انجام دهیم. شرایط دشواری بود. من کار کردن در این شرایط سخت را متوجه می‌شوم. ما با نتیجه تساوی به هدفمان می‌رسیدیم و بعد از یک فصل پر فراز و نشیب و رقابت با تیم‌ها توانستیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم.
سرمربی فولاد با اشاره به نابرابری در تیم‌ها تصریح کرد: ما با تیم‌هایی رقابت داشتیم که به جرات می‌توانم بگویم شرایط نابرابری وجود داشت. به لحاظ خیلی فاکتور‌هایی که آنها داشتند و ما نداشتیم. فاکتور‌هایی که 5 تیم رقابت کننده با ما بیشتر از ما داشتند و در این فضا ما توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و از این بابت خوشحالم.
فرکی درباره قدرت بدنی بازیکنان نفت گفت: نفت بسیار تیم خوبی است. بازیکنان باتجربه و توان بالای تکنیکی دارد. ما می‌دانستیم که این تیم در کار تکنیکی خوب عمل می‌کند و در عین حال بازیکنانش خلاقیت فردی خوبی دارند. ما هم مسائل قدرتی را در دستور کار قرار دادیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاید نمی‌توانستیم موفق باشیم. در بخش‌هایی نفت از ما بهتر بود که بازیکنان ما با دوندگی بیشتر توانستند این نقاط را بپوشانند.
وی در پایان یادآور شد: یک موضوعی را باید ابتدا می‌گفتند که به علت اینکه تمرکزم را از دست داده بودم فراموش کردم. باید بگویم که برای همایون بهزادی آرزوی سلامتی می‌کنم. امیدوارم هرچه زودتر بهبود یابد.

 

نظرات بینندگان