arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲

فرمانده سپاه فارس: مردم به آتش افروزان فتنه 88 رأی نمی دهند

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: افراد بد سابقه و حامیان فتنه از جمله کسانی هستند که نباید به آنها رأی داد زیرا مردم هیچگاه با فتنه گران 88 آشتی نمی کنند و این خط قرمزها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مردم به آتش افروزان فتنه 88 رای نمی دهند.

به گزارش مهر، سردار دکتر غلامحسین غیب پرور صبح یکشنبه در دیدار با هادیان سیاسی استان فارس گفت: شاخص های ما مشخص است و از همینجا باید راه خودمان را پیدا کنیم. کسانیکه زمانی در عرصه انتخابات آمدند ولی پایبند به ارزش ها نبودند نباید به آنها رأی داد.

وی تاکید کرد: کسانیکه فتنه 88 را درست کردند و آتش افروزان این فتنه شدند پایبند به نظام نیستند چراکه یک نفر نامزد حضور در انتخابات می شود و پس از ثبت نام منافقین از او حمایت می کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: افراد بد سابقه و حامیان فتنه از جمله کسانی هستند که نباید به آنها رأی داد زیرا مردم هیچگاه با فتنه گران 88 آشتی نمی کنند و این خط قرمزها است.

سردار غیب پرور یادآور شد: ولایت گریزان، حاشیه داران، بی اخلاقان، بی ایمان، واداده ها، وابستگان قدرت و ثروت، قانون گریزان و تایید شدگان از جانب دشمنان از جمله کسانی هستند که نباید به آنها رأی داد.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد پس از فتنه 88 مردود شدند و برخی دیگر در سال های بعد از آن نمره مردودی خود را گرفتند. همگان باید این را بدانند حرکت های نمایشی به درد این مردم نمی خورد و برخی از این فیگورها در دنیای غرب کارآیی دارد نه در داخل کشور.

انتخابات ایران اثرگذار در صحنه گیتی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرگذار بودن این انتخابات در داخل و خارج از کشور گفت: نباید این انتخابات را یک حماسه داخلی بدانیم چراکه انتخابات ما در پهنه گیتی اثرگذار است.

سردار غیب پرور ادامه داد: برای خلق حماسه باید به سه نکته مهم اشاره شود دشمن شناس بودن، شناخت از صحنه عملیات و خودی را شناختن از مهمترین اولویت های خلق یک حماسه است.

وی اظهار داشت: در این حماسه سیاسی دشمن به شدت به دنبال نفوذ در خطوط خودی ها است و در این میان باید به بسیاری از مسائل توجه ویژه داشت زیرا شرایط انتخابات آتی شرایطی مطلوب و مناسب است و ما باید حواسمان را به تمام حرکات دشمن جمع کنیم.

رئیس جمهور ایران سست عنصر نباشد

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه تاکید کرد: نمی توانیم یک رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که نسبت به نظر ولایت بی اعتنا باشد.

سردار غیب پرور تاکید کرد: رئیس جمهور ایران نباید فشل و سست عنصر باشد.
نظرات بینندگان