arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز قهرمان تور آذربایجان شد

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با قرار گرفتن بر سكوی نخست بیست و هشتمین دوره تور بین المللی ایران (آذربایجان) هفتمین قهرمانی خود در این رقابتها را رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی،  در پایان شش مرحله این رقابت ها و در رده بندی كلی تیمی، پتروشیمی تبریز با ۵۶ ساعت و ۱۱ دقیقه و ۳۵ ثانیه بر سكوی نخست ایستاد.
 تیم ملی امید با ۵۶ ساعت ۱۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه دوم شد و دوكلاپرا جمهوری چك با ۵۶ ساعت و ۲۱ دقیقه و ۱۲ ثانیه در رده سوم قرار گرفت.
 در مجموع انفرادی این رقابت ها قادر میزبانی از پتروشیمی با ۱۸ ساعت و ۴۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه اول شد.
 میلان كادستر از دوكلاپرا جمهوری چك با ۱۶ ثانیه اختلاف در مكان دوم ایستاد و امیر كلاهدوز از پتروشیمی با ۱۸ساعت و ۴۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه یر سكوی سوم قرار گرفت.
 آلویز كانكوفسكی از تیم دوكلاپرا با ۲۱ امتیاز قهرمان امتیازی شد و قادر میزبانی با ۴۱ امتیاز سلطان كوهستان این رقابت ها لقب گرفت.
 بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) یكم تا ششم خرداد به مسافت ۸۸۸ كیلومتر در مسیر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار شد.
 تیم های پتروشیمی و آینه زمانی از تبریز، شهرداری ارومیه، آینده، منتخب استان ها، تیم ملی امید، الجزایر، سوریه، آلبانی، آذربایجان، هنگ كنگ، قزاقستان، ازبكستان، آمور اند ویتای اوكراین - ایتالیا، دوكلا پرای چك، رودی پروجكت آلمان، ترنگانوی مالزی، سی سی ان صربستان و بریسا اسپور تركیه تیم های حاضر در این رقابت ها بودند.

نظرات بینندگان